AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Jeg har selv tre voksne barn. Jobber i barnehage (barnehagelærer) og er 45 år. Om jeg kunne tilbudt å være med under fødsel, og møtt deg/ dere de tre siste månedene av svangerskapet og tre første månedene etter fødsel, kunne dette vært noe du hadde ønsket? Hvor mye ville du evt. betalt for en slik «pakke»? Anonymkode: 0249d...035
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg har selv tre voksne barn. Jobber i barnehage (barnehagelærer) og er 45 år. Om jeg kunne tilbudt å være med under fødsel, og møtt deg/ dere de tre siste månedene av svangerskapet og tre første månedene etter fødsel, kunne dette vært noe du hadde ønsket? Hvor mye ville du evt. betalt for en slik «pakke»? Anonymkode: 0249d...035 100 k kanskje? Anonymkode: 58bee...80e
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Skrevet 23. mai 2024 Hva skulle være poenget med det? Anonymkode: 2ad6b...6dd 6
BlackSunshine Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 Er dette Doula? Vanligere praksis i andre land, virker det som. Jeg er rimelig sikker på at det er et marked for dette. Ser det finnes en Doula forening til og med. Sannsynligvis pakkepriset. Men timelønn på 1000 kroner, kanskje? Lavere om du ikke får noen kunder. Høyere dersom etterspørselen er høy. Kjør på! Vi trenger modne, flinke damer som kan hjelpe til med slikt 🙂
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Hva skulle du gjort da? Er du kvinne eller mann? Anonymkode: b9f0a...566
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 Ville ikke betalt noe.. Hva nytte har en barnehagelærer for meg under fødsel? En doula som har fått kurset for å bli fødselshjelper er en helt annen sak.. Anonymkode: 96502...fa0 4
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 Som kun barnehagelærer, nei! Da burde du hatt noe mer utdanning. Enten som doula, barselpleier, videreutdanning i familieterapi/sexolog etc. Gjerne at du hadde noe medisinsk bakgrunn. Hadde vært skeptisk til hele greia, hva kunne du bidratt med? Hvor ofte? Faste dager? Bodd hos oss som en nanny? Anonymkode: e5236...aaf
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Skrevet 23. mai 2024 Ikke med den kompetansen du beskriver. At man har barn selv og er barnehagelærer er ikke den kompetansen jeg ville verdsatt i den perioden. Barnehagelærere har jo ingen formell kompetanse på graviditet, fødsel og nyfødtperioden. Og det at man er forelder selv gir heller ikke den kompetansen som har verdi i denne perioden. Mye har skjedd siden dine barn var små. Men om du hadde hatt mer relevant kompetanse og om jeg hadde hatt bedre økonomi, kunne jeg vurdert det. Litt avhengig av innholdet i tilbudet riktignok. Anonymkode: 966dc...fa9 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Skrevet 23. mai 2024 Jeg ville ikke hatt deg med om du så var gratis. Hvilken nytte har en barnehagelærer for en fødende? Hvis du tar en form for doulakurs så kan du sikkert ta betalt for å være doula, men personlig ser jeg ikke nytten av det heller så det ville jeg heller ikke betalt for. Anonymkode: 7d3fd...edf 2
Blåbærrips Skrevet 23. mai 2024 #10 Skrevet 23. mai 2024 Hva mener du med møtt deg/dere? Hvilke tjenester er det du tilbyr?
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #11 Skrevet 23. mai 2024 Dette ville ikke vært av interesse for meg. Anonymkode: 462f0...e35 1
Perelandra Skrevet 23. mai 2024 #12 Skrevet 23. mai 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg