Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Misstenker naboer som er samboer sloss hver kveld, de bpr i et høyblokk i 12 etasje, smeller hele tiden. Misstenker vold, men høres ut som kvinnen er rolig egt, mannen hever veldig med stemmem, høres ut som nordmenn, burde jeg anmelde til politi? 

Kunne håpet denne kvinnen var inne på KG, for å forstå hva problemet til de er. Det er veldig høylytt. De holder på også nå. :( 

Anonymkode: 05d37...d70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja ring, heller en gang for mye enn en gang for lite.

Anonymkode: a190e...c70

• Nyttig 3
Skrevet

Om du tror de sloss, så er politiet riktige instansen å ringe, ja.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, ting politiet. Dette kan være vold, og i så fall trenger den kvinnen at noen bryr seg.

Anonymkode: f2ee4...be0

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring inn og mest sannsynlig driter politiet i det, i bestefall stopper du en PLIVO-situasjon, «worst case»-scenario er at politiet sjekker det ut og at de ikke finner noe galt i situasjonen, men du blir uansett ikke straffet for å bry deg. Politiet sier aldri hvem som har ringt til den de undersøker. 

Hilsen en som skulle ønske naboene reagerte når jeg selv ikke klarte å reagere eller forsvare meg mer.

Har blitt klokere et kjevebeinsbrudd, flere nesebrudd, voldtekter og et par ribbeinsbrudd senere og kommet meg vekk fra drittsekken, 2 år siden nå. 

Anonymkode: 5add9...b21

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja ring mens de holder på. Det gjorde jeg, og da var politiet her på 5 minutter!

Anonymkode: 0e73d...6ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Misstenker naboer som er samboer sloss hver kveld, de bpr i et høyblokk i 12 etasje, smeller hele tiden. Misstenker vold, men høres ut som kvinnen er rolig egt, mannen hever veldig med stemmem, høres ut som nordmenn, burde jeg anmelde til politi? 

Kunne håpet denne kvinnen var inne på KG, for å forstå hva problemet til de er. Det er veldig høylytt. De holder på også nå. :( 

Anonymkode: 05d37...d70

Ja ring politiet. Kanskje hun er redd

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare å ringe. Men eneste politiet gjør, er å godsnakke med voldsmannen, så går de. Og kvinnen får det verre.

Anonymkode: 35466...f64

AnonymBruker
Skrevet

Du banker på og snakker med kvinnen i huset ALENE. Forteller henne at du hører dem, og spør hvordan det går med henne. Om hun trenger å snakke med noen.

Anonymkode: d53bd...39f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff ja. Så mye skummelt for tiden.

Anonymkode: c3987...48a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...