Gjest Tabby ii Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Jeg har lastet ned en del klær til sims 2 som jeg ikke får åpnet. De var .rar filer som jeg har unraret til downloadsmappen jeg har lagt under sims2 mappen i c. Men bare noen få av de ligger som rarfiler nå, de aller fleste filene er i packageformat og jeg har ikke noe program å åpne de i... Så hvilket program skal jeg åpne de i???
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Jammen jeg har pakket de ut med winrar. Men jeg får ikke åpnet de etterpå og får de ikke inn i spillet. Det er der det stopper.
Gjest gjesta Skrevet 29. april 2006 #4 Skrevet 29. april 2006 jeg holder på med det samme problemet. Jeg leste en plass at de skulle inn i en downloadsmappe, men finner ikke den jeg. noen som vet hvor? eller heter den noe annet?
Gjest Gjest Skrevet 29. april 2006 #5 Skrevet 29. april 2006 Så hvilket program skal jeg åpne de i??? ← Du kan starte med README.txt i notepad.
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. april 2006 #6 Skrevet 29. april 2006 Ja.. De filene du ikke klarer å åpne sånn at de installerer seg automatisk legger du bare inn i denne mappa: Mine Dokumenter --> EA Games --> The Sims 2 --> Downloads Hvis ikke Downloads mappa eksisterer så lager du bare en mappe inne i "The Sims 2"-mappa som du kaller "Downloads" og legger .package-filene i den. Så kan du starte spillet og bruke de nye klærne etc. !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå