Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Det at disse tegningene ble vist i en egyptisk avis i fjor høst uten at noen løftet et øyelokk mener jeg er et bevis på at dette ikke har noe som helst saklig grunnlag. Det eneste som foregår er at den muslimske verden fant et påskudd for å holde en gigantisk maktdemonstrasjon.. Og det aller verste er at de har lykktes!! Makan til feige politikere og mange vanlige folk vi har her i landet.. Vi lar oss hersje med av vold og trusler!! Jeg står for likeverd og respekt.. og ytringsfrihet!! Og de enest jeg mener har vist mangel på respekt er de som utøver vold og trusler.. Og de jeg mener har krenket ytringsfriheten er de redaktører og politikere som faktisk sier unskyld!
Gjest Chrizzy Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Dette er et veldig godt poeng. Jeg leste om dette her her. Helt utrolig! "Hvilke krefter er det som nå er i sving i Midt-Østen? Mer og mer tyder på at denne historien ikke handler om fornærmede muslimer. Dette handler om en skapt politisk krise. Den er skapt av noen danske imamer som bevisst har fremprovosert massedemonstrasjoner, boikott, drapstrusler og brenning av ambassader. Resten av sitatet er slettet. Ihht KGs regler er det ikke lov å poste materiale med kopirett. Mie (mod) Endret 11. februar 2006 av Mie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå