AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Jeg skal snart opereres og er veldig spent på resultatet og tiden etterpå. Hadde du mye smerter i ettertid? Når kunne du gjenoppta fysisk aktivitet, type joggetur? Og sex? 🫣 Anonymkode: 96241...4de
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Reduksjon av kjønnslepper. Anonymkode: 96241...4de 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 Det er en relativt liten operasjon, men med den som alle andre operasjoner så bør du ta det med ro så lenge du har sting, nå er det ikke noe muskler som skal vokse sammen, så du kan nok både jogge å ha sex når du føler lysten for begge deler er der Anonymkode: 903cd...f02
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Jeg hadde minimalt med smerter. Var mer press, og så var kjønnsleppene vannvittig hovne første dagene. Men typ etter 2 dager merket jeg ingenting til det. Kun litt kløe i stingene etter 4-5 dager. Hadde sex etter 2 uker. Beste sexen jeg har hatt. Endelig kunne jeg ha sex uten å være flau over underlivet mitt. Anonymkode: 42157...712
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Jeg skal snart opereres og er veldig spent på resultatet og tiden etterpå. Hadde du mye smerter i ettertid? Når kunne du gjenoppta fysisk aktivitet, type joggetur? Og sex? 🫣 Anonymkode: 96241...4de Hvis du har sydd sting etter fødsel, så kan det sammenlignes med det. Hadde ingen smerter i ettertid, foruten at det føltes varmt/hovent/økt samme kveld. La på ispose. Gikk litt bredbeint noen dager (sannsynligvis ikke noe andre merket så mye til.) Brukte bind en stund for å skåne området for sømmer og irritasjon, og deretter truseinnlegg en liten stund. Gynekologen din svarer deg på alt dette når du opererer, i forhold til når du kan gjenoppta hva. Du kjenner det fort og, hva du er klar for. Anonymkode: f8d6a...927
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Skrevet 23. mai 2024 Joda, skjønner at gyn vil forklare en del. Men greit å høre andres erfaringer ☺️ Anonymkode: 96241...4de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå