AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Jeg har lenge følt at jeg har et popcorn lignende skall som sitter fast bakerst på tunga /tungeroten.ned mot halsen. Var hos øre nese hals lege og kikket med kamera,ingen ting farlig men han kunne se at vevet bakerst ved tungeroten var litt hovent ,og det kunne det bli hos de som har fjernet mandlene.derfor jeg kjenner denne følelsen. Lurer på om det er fler som har fjernet mandlene og kjent denne klumpfølelsen? 20 år siden mandler ble fjernet. Anonymkode: efdbb...096
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Mannen min har ikke tatt vekk mandlene, men han har slitt mye med en lignende følelse som du beskriver. Hos ham var det visst spiserørsbetennelse, og han ble mye bedre etter en runde med protonpumpehemmere (medisiner på resept). Anonymkode: 4a6d8...6ff
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Mannen min har ikke tatt vekk mandlene, men han har slitt mye med en lignende følelse som du beskriver. Hos ham var det visst spiserørsbetennelse, og han ble mye bedre etter en runde med protonpumpehemmere (medisiner på resept). Anonymkode: 4a6d8...6ff Hvor i halsen kjente han klumpfølelsen? Anonymkode: efdbb...096
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 Bakerst i svelget sier han. Han følte han hadde noe som lå der og irriterte. Var til ØNH-spesialist for diagnose. Anonymkode: 4a6d8...6ff
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Ingen som opplever det? Anonymkode: efdbb...096
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå