AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Jeg har fått oppspart 100.000 på 6 mnd. Hva vil det lureste av meg være å gjøre? Jeg tenker en sparehorisont på ca 5 år og snuste litt på DNB teknologi da jeg har hatt god erfaring med det fra før, og teknologi er jo fremtidsrettet. Kommer til å spare jevnt og trutt også. Har en hobby som driver inn litt ekstra så kan fylle på litt større beløp av og til. Målet mitt er å spare til en liten, enkel hytte på ca 500.000. Er det noe annet jeg kan vurdere? Jeg har fylt og sprukket BSU, sitter på en leilighet jeg driver å flipper og forventer å selge med avkastning for å kjøpe noe større om et par år. Null lån. Anonymkode: fe621...ebf
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Husk at onlyfans er en skattpliktig inntekt Anonymkode: 20503...ee3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Best erfaring med fond, men føler aksjesparekonto er tryggest. Har tjent en del på det, men ser at fondene går bedre. Anonymkode: 1f53b...d90 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Husk at onlyfans er en skattpliktig inntekt Anonymkode: 20503...ee3 Ja, du foreslår at jeg skal begynne med det for å få fatt på sparingen? Anonymkode: fe621...ebf
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Best erfaring med fond, men føler aksjesparekonto er tryggest. Har tjent en del på det, men ser at fondene går bedre. Anonymkode: 1f53b...d90 Ja, jeg også har ASK og har samme erfaring som deg. Fylte BSU med avkastningen fra blant annet DNB Teknologi. Anonymkode: fe621...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå