AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Tannlegen fjernet tannreguleringen til guttungen i dag og han har nå fått gom som skal brukes på natt. Den er imidlertid veldig ubehagelig, da det samler seg opp store mengder spytt i den og han bare blir liggende og "surkle" i munnen. Så vi måtte ta den ut for at han skulle få sove 🙁 Noen med lignende opplevelser? Den er jo spesielt tilpasset hans gom, så dette skjønner vi ikke? Jeg kan ikke huske at jeg hadde noen problemer med min gom for 25 år siden 😅 Anonymkode: 20ee0...01c
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Jeg husker jeg måtte gjemme meg litt for å svelge unna, bare surklet og slevjet 😅 Forferdelig ubehagelig, og det ble kommentert hele tiden. Han venner seg til det, bare gi det litt tid. Anonymkode: eb2f6...0b1 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Første nettene er vanskelige og man sover gjerne dårligere. Hvis dere tenker at platen er feil for han så ta kontakt med tannlegen for justeringer. Anonymkode: a7866...d3f 3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 Ville tatt kontakt med tannlegen og heller forsøkt gjennomsiktig gom. Anonymkode: 91b51...c4d 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #5 Skrevet 23. mai 2024 Tusen takk for råd, vi får prøve gjennom helgen og ringe tannlegen på mandag om det ikke går. Han er kjempemotivert, så er ikke det heller 😅 Men godt å høre at flere har slitt med spyttoppsamling og klart å venne seg til det 😅 Anonymkode: 20ee0...01c
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg husker jeg måtte gjemme meg litt for å svelge unna, bare surklet og slevjet 😅 Forferdelig ubehagelig, og det ble kommentert hele tiden. Han venner seg til det, bare gi det litt tid. Anonymkode: eb2f6...0b1 Du måtte ha den på dagtid? 😦 Det hadde også vært et problem her, for han klarer nesten ikke å snakke når den er inne. Han får skikkelig uttalt lesping og, ja, surkler i munnen hvert tiende sekund 😅 Anonymkode: 20ee0...01c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå