Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Ser ut til at utdrikningslaget mitt blir veka før bryllupet... Det er er syster mi som er forlovaren min, og ho kom til meg, rimeleg fortvila, fordi det ser ut som det nesten er umogleg å få med seg vennegjengen min på utdrikningslag tidlegare enn siste helga før bryllupet... Mai/juni er midt i eksamens-periodane, forstår de... Veit ikkje heilt eg.. Vil jo gjerne at alle ska komme i utdrikningslaget, men så er det kanske litt stress veka før også? Nokon som har erfaringar med dette? Eg pleier å få kviser etter heftige fylle-kalas, og det er jo litt kjipt.. Uff.. Vanskeleg dette...
Marililja Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Personlig ville jeg ikke hatt problem med utdrikningslag helga før bryllupet. Tror det hadde vært fint å fått koblet litt av. Men så tar ikke huden min (synlige) skader av en fest... Du må jo finne ut selv om du kan tenke deg å ha det da, men det er klart at det er vanskelig for venninnene dine å ta seg fri fra eksamenslesing på grunn av en "fest". Dere kan jo ta utdrikningslaget ganske lenge før for å slippe problemet. Jeg aner ikke når mitt blir, regner med det blir helga før (for da har forlover hatt siste eksamen). Hvis ikke blir det sikkert så tidlig som rundt påske!?
Arwen Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 Når jeg ser tilbake så hadde det ikke vært noe problem med utdrikningslag uka før bryllupet - alt er jo klart da likevel så hvorfor ikke bruke dagen med jentene?
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Ikke noe problem!!!! Gled deg!!! Kos deg masse!!! De siste dagene før bryllupet får du ikke så mye tid til det....
Gjest gjest1 Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 Då har eg gitt besjed til søs om at eg stoler fullt og heilt på henne uansett, kva, kor eller når det blir utdrikningslag!! Eventuelle ureinhetar som måtte dukke opp går det vel an å få krisebehandling for, eller sminke over... Takk for tilbakemeldingar!
tommeline Skrevet 12. februar 2006 #6 Skrevet 12. februar 2006 Jeg hadde ikke hatt problemer med dette. Og nå vet du jo på forhånd at helgen før bryllupet blir opptatt, så da er det bare å planlegge utifra det! Det går sikkert helt fint! :-D
Leo Skrevet 12. februar 2006 #7 Skrevet 12. februar 2006 Det skulle vel ikke være noe problem? Dere skal vel uansett ikke gå på fylla i dagevis? Utdrikningslag pleier jo ikke å være überdramatiske, fylleslag da...
~MALIN~ Skrevet 12. februar 2006 #8 Skrevet 12. februar 2006 1 til 2 uker før bryllupet er jo det mest vanlige tidspunktet å ha utdrikkningslag på. Hvertfall her omkring. Du får forhåndsbestille en god hudrens sånn mitveis i uka, så går det nok bra ! Og bare glede deg masse!
Gjest Ego-solo Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 Ute i verden er det lenge siden man hadde dette med utdrikkingslag. Kanskje på tide dere hopper på moten? Moten nå har ikke alkohol som punkt på dagsorden. Dagsorden i år 2006 står oftest på events. Det vil si at man prøver alt mulig, inntil man når grensen for hva man har råd til. Fallskjerm, bowling, golf, boksing, mange former for sport, hanggliding, skyting, you name it. Utenfor Kaffebygd har verden forandret seg, og har gjort det i mange år. Utdrikningslagene er nå pinlig edruelig. Jeg vet det, for jeg arrangerer slike ca. en til to ganger hver uke. Hilsen Ego-Solo
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2006 #10 Skrevet 12. februar 2006 (endret) Ute i verden er det lenge siden man hadde dette med utdrikkingslag. Kanskje på tide dere hopper på moten? Moten nå har ikke alkohol som punkt på dagsorden. Dagsorden i år 2006 står oftest på events. Det vil si at man prøver alt mulig, inntil man når grensen for hva man har råd til. Fallskjerm, bowling, golf, boksing, mange former for sport, hanggliding, skyting, you name it. Utenfor Kaffebygd har verden forandret seg, og har gjort det i mange år. Utdrikningslagene er nå pinlig edruelig. Jeg vet det, for jeg arrangerer slike ca. en til to ganger hver uke. Hilsen Ego-Solo ← No er det ikkje eg som skal arrangere då, men eg har ein liten mistanke om at det blir go-cart, bowling, rafting eller liknande på dagen, men på kvelden blir det nok litt drikking uansett... Hehe... Men det går nok fint.. Får bare holde meg unna det søtaste søte, kan hende... Endret 12. februar 2006 av veslo
Gjest Ego-solo Skrevet 12. februar 2006 #11 Skrevet 12. februar 2006 Ja, du bestemmer jo selv hva, og hvor mye, du putter i munnen Hilsen Ego_solo
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #12 Skrevet 12. februar 2006 bare si til henne at paint ball ikke er lurt en uke før bryllupet - er ikke gøy å komme med blåmerker på dagen...
Gjest gjest1 Skrevet 12. februar 2006 #14 Skrevet 12. februar 2006 Ja, en uke før går veldig bra!!! ← Så bra!!! Hadde du det gøy i helga!!!?!?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå