AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Del Skrevet 22. mai 2024 Når slutter egentlig å ha sex? 40+? Hørt den.myten om at folk har seg på gamlehjem så ofte, at det må være tull Anonymkode: 05d1b...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Del Skrevet 22. mai 2024 Haha ha ha *når slutter egentlig folk å ha* Anonymkode: 05d1b...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Del Skrevet 22. mai 2024 Kvinner har den beste sexen når de er ferdige med overgangsalderen. Mens for menn er det når de er rundt 25–30. Anonymkode: 4ff7f...9e6 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 22. mai 2024 #4 Del Skrevet 22. mai 2024 For noen så slutter sex aldri. Akkurat sett ett klipp på nettet av ett eldre ektepar. Ene var 85 og andre var 93. De var like forelsket enda. De kranglet mest om sex. Han var visstnok veldig klåfingret og ville hele tiden. Koselig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Del Skrevet 22. mai 2024 48 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner har den beste sexen når de er ferdige med overgangsalderen. Mens for menn er det når de er rundt 25–30. Anonymkode: 4ff7f...9e6 Bullehurk? Anonymkode: 59496...5a2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #6 Del Skrevet 22. mai 2024 Nå begynte jeg nesten å lure om TS mente det burde vært en juridisk seksuell høyalder, sånn at etter en viss alder er det forbudt å ha sex. Sikker mange fintfølende her med aldersfobi som hadde stemt for det! Folk slutter å ha sex når de selv vil. Noen stopper tidlig mens andre er i full vigør til de stuper i kista som gammel og utlevd. Anonymkode: 19381...062 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geogass Skrevet 22. mai 2024 #7 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kvinner har den beste sexen når de er ferdige med overgangsalderen. Mens for menn er det når de er rundt 25–30. Anonymkode: 4ff7f...9e6 Skal si det til bestefar 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #8 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå begynte jeg nesten å lure om TS mente det burde vært en juridisk seksuell høyalder, sånn at etter en viss alder er det forbudt å ha sex. Sikker mange fintfølende her med aldersfobi som hadde stemt for det! Folk slutter å ha sex når de selv vil. Noen stopper tidlig mens andre er i full vigør til de stuper i kista som gammel og utlevd. Anonymkode: 19381...062 Kunne vært lurt, da Anonymkode: 05d1b...de2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Del Skrevet 23. mai 2024 Min seksuelle «høyde» var utvilsom da jeg var yngre. Fra jeg debuterte og frem til slutten av 20 årene. Da var jeg kåt hele tiden og tenkte masse på sex. Ble gravid da jeg var 30. fra da fikk lysten på sex gradvis nedover. Nå er jeg 47. Sexen vi har er den beste sexen jeg har hatt, men det er svært sjeldent jeg har lyst. Går ikke lenger rundt og er kåt eller tenker på sex. Har sex 1-3 ganger i året og er mer en fornøyd med det. Hadde ikke sexen vært så bra, så hadde jeg sikkert mistet lysten fullstendig. Anonymkode: ee807...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Når slutter egentlig å ha sex? 40+? Hørt den.myten om at folk har seg på gamlehjem så ofte, at det må være tull Anonymkode: 05d1b...de2 Har jobbet i eldreomsorgen i over 30 år. Hvorav mange år på sykehjem. Aldri opplevd at noen har seg på sykehjem. Heller aldri hørt kolleger si det. Det er de ikke i form eller stand til. Jobbet og på demensavd hvor endel var fysisk spreke. Men de var så hinsides demente at det skjedde aldri Anonymkode: 15981...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Erfarenmann Skrevet 23. mai 2024 #11 Del Skrevet 23. mai 2024 Folk er forskjellige. Noen har sex hele livet. Trodde dette var almennkunnskap. At man slutter ved 40+ er bare tull. Det er ofte da sexen blir bedre enn noen gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. mai 2024 #12 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min seksuelle «høyde» var utvilsom da jeg var yngre. Fra jeg debuterte og frem til slutten av 20 årene. Da var jeg kåt hele tiden og tenkte masse på sex. Ble gravid da jeg var 30. fra da fikk lysten på sex gradvis nedover. Nå er jeg 47. Sexen vi har er den beste sexen jeg har hatt, men det er svært sjeldent jeg har lyst. Går ikke lenger rundt og er kåt eller tenker på sex. Har sex 1-3 ganger i året og er mer en fornøyd med det. Hadde ikke sexen vært så bra, så hadde jeg sikkert mistet lysten fullstendig. Anonymkode: ee807...a55 Å din mann er fornøyd med det også? Eller har han frikort til andre damer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 23. mai 2024 #13 Del Skrevet 23. mai 2024 40+ ...du tuller nå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #14 Del Skrevet 23. mai 2024 I alle rare swingersdokumentarer, bdsm opplegg ect er det jo nesten bare folk over 40. Det er ikke slik at menn slutter være sexfiksert noen gang. Anonymkode: 91771...540 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #15 Del Skrevet 23. mai 2024 At folk har sex på sykehjem er absolutt bare en myte. Og det sier jeg som noen som har vært i praksis og også jobbet på veldig mange sykehjem rundt om. Det er stor kø for plass på sykehjem så de aller fleste som er på sykehjem i dag er som regel veldig gamle og skrøpelige. Så de er som oftest sengeliggende eller sitter i rullestol. Blir jo ikke akkurat så enkelt å skulle ha sex med noen da når man såvidt klarer å snu seg i senga selv, eller reise seg opp fra rullestolen uten noen som tar deg under armen og hjelper deg opp. Og de pasientene som har bra bevegelighet og er på sykehjem er som regel alltid de som er ekstremt demente. Noen få av de kan ha demens i frontallapp som gjør at de blir sex fikserte. Men de har fortsatt ikke sex med noen. Det fører bare til at de er ubehagelige i oppførsel og språkbruk mot de ansatte på sykehjemmet, f.eks. spør om man vil komme oppi senga, prøver å klå på bryster eller rumpe mens man hjelper de med å få stelt seg, osv. Anonymkode: ffc8f...cbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 23. mai 2024 #16 Del Skrevet 23. mai 2024 Er vel de som jobber der som har sex på sykehjemmet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #17 Del Skrevet 23. mai 2024 15 hours ago, AnonymBruker said: Kvinner har den beste sexen når de er ferdige med overgangsalderen. Mens for menn er det når de er rundt 25–30. Anonymkode: 4ff7f...9e6 Du kan neppe være mann 😂 Aldri hørt før, ever. Anonymkode: b6aad...231 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #18 Del Skrevet 23. mai 2024 Smeltemann skrev (14 minutter siden): Er vel de som jobber der som har sex på sykehjemmet. Det kan jeg bekrefte❤️ Anonymkode: cf872...2e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #19 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinner har den beste sexen når de er ferdige med overgangsalderen. Mens for menn er det når de er rundt 25–30. Anonymkode: 4ff7f...9e6 Så sykt å si 😅 Jeg er 39 og har aldri vært kåtere og hardere 🤌 Anonymkode: 744cc...4c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 23. mai 2024 #20 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kvinner har den beste sexen når de er ferdige med overgangsalderen. Mens for menn er det når de er rundt 25–30. Anonymkode: 4ff7f...9e6 Kjenner meg ikke igjen. 20-årene var å opparbeide erfaring, første del av 30-årene ble det mer eksperimentering utover "vaniljesex" da tryggheten var på plass. Nå, i 40-årene, har jeg erfaringen som trengs, og jeg vet utmerket godt hva som er viktig og mindre viktig for egen del. Kommunikasjon er problemfritt nå, sammenliknet med tidligere. Det er utvilsomt en fordel for partner. Og lysten er det ingenting i veien med. Gjerne omtrent daglig, om muligheten er til stede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå