Pipaluk Skrevet 22. mai #1 Del Skrevet 22. mai Hva tenker dere? Oppmerksomhetssyke foreldre? ang eksponering av barn, så forstår jeg veldig godt at foreldene trenger en ekstra inntekt for å fø barna. Det er Amerika dette her. Men så synes jeg det går for langt, når de velger å gå ut med at en av femlingene har læringsvansker og dysleksi. Stakkar unge. Hele verden skal få innsyn i dette. Det er forøvrig interessant dette med premature barn og lærevansker. Dette er sesong 10. Er det noen strømmetjenester som viser siste sesong? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 22. mai #2 Del Skrevet 22. mai Har sett serien på Discovery+, men der er det bare 6 sesonger... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 23. mai Forfatter #3 Del Skrevet 23. mai Cookie123 skrev (8 timer siden): Har sett serien på Discovery+, men der er det bare 6 sesonger... Ja hvor kan jeg se sesong 10? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solsikke112 Skrevet 24. mai #4 Del Skrevet 24. mai Jeg har fulgt dem siden starten, i 2016! Ja de eksponerer barna en del, men jeg syntes de virker som en flott familie, med gode verdier. Det er mye humor og underholdning også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 28. mai #5 Del Skrevet 28. mai Hvem av femlingene har lærevansker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 28. mai Forfatter #6 Del Skrevet 28. mai Pal Fungi skrev (1 time siden): Hvem av femlingene har lærevansker? Ava Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rebecca30 Skrevet 2. juni #7 Del Skrevet 2. juni Jeg er helt enig med deg. Foreldrene virker veldig oppmerksomhetssyke, og det går definitivt utover barna. Jeg forstår behovet for ekstra inntekt, spesielt med så mange barn, men det er grenser for hvor mye av barnas privatliv som skal eksponeres. Å dele intime detaljer om læringsvansker og dysleksi for hele verden er rett og slett uetisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå