AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Jeg har hatt noen smerteanfall som en lege mente kunne være nyresteinsanfall, mens jeg var det i forbindelse med noe annet. Er med andre ord ikke undersøkt for det. Men dere som har hatt det: de sier at under et slikt anfall blir man svært urolig og klarer ikke å være i ro? Stemmer det? Slik arter det seg ikke for meg, tvert i mot så vil jeg ligge helt stille. Anonymkode: 99a06...38d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Det har utartet seg helt forskjellig for meg og mannen min i vertfall. Han klarte ikke å sitte stille, småropte og vandret rundt. Ble innlagt på sykehus til stenen kom ut neste dag. Da jeg hadde det første gangen så var jeg ganske rolig. Fikk tatt CT i etterkant, som viste tre steiner til. Den ene kom garantert ut nå på 17. mai. Jeg fikk ganske sterke smerter, krøket meg sammen i senga, og etter inntak av to Paracet og to Ibux så kom jeg meg igjennom natta. Ingen vandring på meg. Nå har jeg også vært igjennom flere gallesteinsanfall, betent galleblære (med gulsott og sykehusinnleggelse), og tatt bort galleblæren pga mye problemer. Jeg må si at gallesteinsanfall har vært mye mer smertefulle enn nyrestein. Som å bli stukket med en kniv i høyresiden. Anonymkode: 58dce...211
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Jeg hadde det på begge sider der jeg var høygravid. Vet ikkje om det var for st jeg var gravid og babyen tok mye plass, som resulterte at det ble trangerefor stenen og smertene kjentes bedre. Men der er det verste jeg har opplevd av smerte. Kjendtes ut som noen hamret løst på meg med en hammer bak i nyrene. Fikk ikke puste skikkelig under anfallene. Ene gangen spydde jeg også av smerter. Anonymkode: 76da3...983
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg hadde det på begge sider der jeg var høygravid. Vet ikkje om det var for st jeg var gravid og babyen tok mye plass, som resulterte at det ble trangerefor stenen og smertene kjentes bedre. Men der er det verste jeg har opplevd av smerte. Kjendtes ut som noen hamret løst på meg med en hammer bak i nyrene. Fikk ikke puste skikkelig under anfallene. Ene gangen spydde jeg også av smerter. Anonymkode: 76da3...983 Jeg skjønner. Men ble du urolig eller måtte du ligge stille? Anonymkode: 99a06...38d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå