AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Sitat Hei. Er en dame i midten av 30 årene og har en sønn på 2 år, en mann og en 100% turnusjobb. Har et hektisk liv med mye stress og for ett par uker siden ble det litt for mye. Fikk symptomer som svimmelhet, utmattelse/ trøtthet og følte meg ikke bra. Har hatt ett par uker sykemelding og roet ned og det har hjulpet noe, men kjenner meg fortsatt litt «rar i hodet»/ litt svimmel. Blir også litt blålig på leppene under styrkeøkt (ved tunge vekter og mange reps, og til vanlig er ikke dette et problem). Jeg kan også føle meg rar i hodet/svimmel når jeg har sønnen min på fanget og skal kle på han. Kan også kjenne på det ved gåtur med hund og rundt mye støy/mange folk rundt. Hat tidligere hatt høy stoffskifte (fare for at det kan bli lavt så tar prøver hver 3 mnd). Tok nye stoffskifteprøver og div andre prøver ( bl. a blodprosent) som jeg venter svar på. Men hvis prøvene ikke viser noe avvikende, hva kan det være? Noen som kjenner seg igjen i symptomene? ts Anonymkode: b77da...dd7
Rødstrupa Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Du gjør klokt i å vente på prøvesvar og ta det derfra. Ikke spørre i dette forum. Det kan gi deg mer uro. Lykke til og god bedring. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå