AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Har fått mange sprengte blodkar på leggen. Jeg spiser sunt, er i aktivitet osv., men har gått gjennom svangerskap og har i tillegg hatt monotone jobber der jeg har stått og gått mye. Blitt flinkere til å bruke støttestrømper, men for sent. Var innom en klinikk for å se på hva jeg kunne gjøre, men de sa at det var vanskelig med sklerosering osv i mitt tilfelle. Er det noen her som har erfaring med hva man kan gjøre? Det klør veldig, og jeg har ofte litt vondt i leggene. Anonymkode: ab97e...c09
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Er det på den ene leggen og den andre er bra? Er det på forsiden eller baksiden av leggen? Anonymkode: 1e190...73d
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er det på den ene leggen og den andre er bra? Er det på forsiden eller baksiden av leggen? Anonymkode: 1e190...73d Har bittelitt på andre leggen også, men det synes nesten ikke. Det er på siden og baksiden av leggen. Anonymkode: ab97e...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå