AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Del Skrevet 22. mai 2024 Er det farlig å reise til Egypt alene som mann? Tenker da på Sharm El Sheikh eller Hurghada. Er det veldig streng kleskode på hotellet og på stranda? Eller kan jeg gå som jeg gjør på stranda her i Norge? Og hvordan er det ellers i gatene? Har litt lyst til å reise dit, så kan jeg si at jeg har vært der. Anonymkode: ae41c...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #2 Del Skrevet 23. mai 2024 Anonymkode: ae41c...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #3 Del Skrevet 23. mai 2024 Det går helt fint å reise alene som mann. Selgerne er veldig pågående. Jeg har kun vært på all inclusive i Hurghada. Var veldig fint. Anonymkode: c34c8...da1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #4 Del Skrevet 23. mai 2024 Er bare kvinner verden er farlig for. Anonymkode: f6374...0a7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thyra Skrevet 23. mai 2024 #5 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er bare kvinner verden er farlig for. Anonymkode: f6374...0a7 Neppe. Flere menn enn kvinner drepes og utsettes for blind vold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #6 Del Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er det farlig å reise til Egypt alene som mann? Tenker da på Sharm El Sheikh eller Hurghada. Er det veldig streng kleskode på hotellet og på stranda? Eller kan jeg gå som jeg gjør på stranda her i Norge? Og hvordan er det ellers i gatene? Har litt lyst til å reise dit, så kan jeg si at jeg har vært der. Anonymkode: ae41c...075 Hva er poenget med å skulle si at du har vært der? Samboeren var en tur i Egypt med kompiser i slutten av tenåra. Ei uke med flatfyll og en tatovering. Ikke noe han går rundt og skryter av akkurat. Anonymkode: 62561...c44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #7 Del Skrevet 23. mai 2024 Hvorfor er det viktig for deg å si at du har vært der? Anonymkode: 93980...ace 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Del Skrevet 23. mai 2024 Som mann bør du tenke deg om et par ganger før du reiser til Egypt. Damene der er sktremt pågående. Og ser de en lettkladd mann uten verge, så sa blir du fritt vilt. Og da mener jeg ikke bare plystring og tafsing. Men reglerett jentegjenger som omringer deg og tar deg på kjønnsorganet som om du var et kjøttstykket. Anonymkode: 3e8ad...e44 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #9 Del Skrevet 23. mai 2024 Møkkaplass. Sorry, måtte bare. Synes det var en grusom plass. Anonymkode: 3acfc...b6b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Del Skrevet 23. mai 2024 Ville sett litt på disse. Anonymkode: 93bf4...e98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #11 Del Skrevet 27. august 2024 On 5/23/2024 at 2:49 PM, AnonymBruker said: Som mann bør du tenke deg om et par ganger før du reiser til Egypt. Damene der er sktremt pågående. Og ser de en lettkladd mann uten verge, så sa blir du fritt vilt. Og da mener jeg ikke bare plystring og tafsing. Men reglerett jentegjenger som omringer deg og tar deg på kjønnsorganet som om du var et kjøttstykket. Anonymkode: 3e8ad...e44 Fleip eller fakta? Anonymkode: ae41c...075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #12 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 19.52): Fleip eller fakta? Anonymkode: ae41c...075 Selvsagt fleip, vedkommende har snudd på kjønnsrollene. Men ganske så effektivt! Kanskje det får flere menn til å reagere på hvordan det faktisk er for kvinner? Jeg har vært i Egypt selv, og drar ikke dit igjen. Synd de har klart å rote det så kraftig til for seg selv. Landet er jo fantastisk. Tenk hvilket turistmål det kunne vært hvis en stor andel av de potensielle turistene ikke hadde blitt skremt bort pga de frykter for egen liv og sikkerhet pga bedritne holdninger blant landets egne innbyggere, spesielt bedritne holdninger til kvinner. Jeg synes synd på egyptiske kvinner som ikke har noe valg. Anonymkode: 5bf23...91b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå