Frøken Labb Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 Noen som vet hvor mange medlemmer det er registrert her på KG? Hvor mange av disse er aktive? Altså skriver/leser innlegg flere ganger i uken? Noen som har oversikt? Synes det er uoversiktelig mange. Ofte dukker det opp noen jeg aldri (?) har sett før. Tyder jo på at det er mange...eller at jeg er glemsk...
liv Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Se nederst på framsiden til forumet. Der står det hvor mange medlemmer det er. og om du får på medlemmer øverst så kan du se hvem som er aktive.
Gjest Embla s Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Hvis du ser nederst på hovedsiden, ser du at det er registrert 7918 medlemmer. Hvis du går inn på "medlemmer" øverst på siden, kan du søke opp medlemmer og antall innlegg. Der fant jeg ut at over 1900 av alle medlemmene har 0 innlegg, over 2750 har ingen eller kun ett innlegg. Over 4500 har 10 eller færre innlegg (dvs over halvparten av alle registrerte). Er med andre ord ganske mange medlemmer som ikke er reelle eller aktive..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå