Gå til innhold

Har jeg "hatt sex" med henne?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Som min "generasjon" mest sannsynlig ville sagt, så har dere rota 😅

Anonymkode: eda22...175

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fakta er at du har kjøpt sex uansett hvordan du vrir og vender på det.

Som sagt: Jeg forsøker ikke å unndra det. Å kjøpe denne typen erotisk massasje/seksuell tjeneste var jo selve hensikten. Ikke fordi dette er noe jeg "driver med", men for å ha opplevd akkurat denne spesifikke opplevelsen én gang. Ref. det jeg skrev om bucket list.

Opprinnelig spørsmål var om dette var "å ha sex" (noe de fleste har ment), eller om det kvalifiserer til å "ha ligget sammen" (noe de fleste ikke har ment). Det var avklarende med tanke på mitt ordvalg i senere settinger.

Jeg anbefaler ikke andre noen ting. Etter loven er dette galt, det er dyre bøter, og det er fare for smitte, scam og svindel, og dette markedet er infisert av trafficking og ting man ikke vil være en del av. For menn og kvinner i forhold er det også utroskapsproblematikk, og blir man hekta er det et økonomisk aspekt.

Anonymkode: b3da2...99c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Blåttvann skrev (2 timer siden):

Hvis du har voldtatt noen er du per definisjon en voldtektsmann resten av livet. Man må ikke konstant være i en aktiv voldtekt for å kalle seg voldtektsmann liksom...

Er man horekunde for livet om man har kjøpt sex en gang også?

Eller hore om man har tatt betalt for sex ?

Anonymkode: ced55...393

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vil da si at dere "har hatt sex", selv om det ikke innbefatter samleie.

Anonymkode: 3bda4...d06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har spist vegetarmat, men *er* ingen vegetarianer

Jeg har hatt sex med en mann, men *er* ikke homofil

Jeg har stjålet en gang, men *er* ikke en tyv

Og jeg har altså kjøpt sex, men *er" ikke horekunde. 

Nei, du er ikke vegetarianer. 
Nei, du er bifil. 
Jo, du er en tyv.
Jo, du er en horekunde. 

Anonymkode: 39331...7c6

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting om dette:

Det semantiske først.

Salg av seksuelle tjenester er prostitusjon. Det gjør kvinnen til en prostituert. Ordene skiller ikke på grad av seksuell omgang, selv om man kan si - kanskje med rette - at kjøpt samleie er noe annet og grovere enn en erotisk massasje av veldig intim karakter, men uten oralsex eller vaginal inntrengning. Jussen skiller vel heller ikke her hvis vi tenker på sexkjøpsloven. Men alt dette er du klar over.

Dere har ikke ligget sammen. Du kan utmerket godt si at du "aldri har ligget med en prostituert". Det vil være sant. Men du vil lyve dersom du sier at du "aldri har hatt sex med en prostituert". Jeg oppfatter at det var denne grensedragningen du ønsket vurderinger av. Og jeg anerkjenner at du holdt settingen tilbake inntil du hadde fått avklart definisjonene og begrepene. Hadde du sagt tidlig hva som egentlig hadde skjedd, ville nok innleggene som fulgte vært mindre hjelpsomme.

Selv fordømmer jeg ikke deg eller det du har gjort. Jeg forstår forskjellen mellom erotisk massasje og kjøp av regulær sex. Jeg har selv hatt tantramassasje noen ganger, inkludert med yoni. Det er deilig og jeg opplever det ikke som noe stygt.

Deretter til hva du "er":

Jeg synes folk ofte, og for lett, setter stempler på andre mennesker. Bjørnar Moxnes "er" ikke en tyv. Han har stjålet, mer enn en gang. Men vi vet noe om det, og de færreste ville tenkt at han er Tyv. Pass på lommeboken, liksom. En som burde gå i stripete drakt og kun ha én dimensjon: Tyvens.

På samme måte "er" ikke en som har kjørt med promille en "fyllekjører". Han/hun fyllekjørte den ene gangen. Man blir heller ikke voldsforbryter eller voldtektsmann av en enkelthendelse for 25 år siden, men selvsagt avhenger sånt litt av alvorsgrad og setting. Men poenget står seg. En enkeltgjerning definerer ikke hele personen, og ikke for alltid. Det må gjentagende hendelser til, over tid. Mener jeg.

Derfor "er" ikke du en horekunde. Men du er en som, én gang - ut ifra ditt eget utsagn - har kjøpt seksuelle tjenester. Og da bevisst innenfor grenser du ikke ønsket å tråkke over. Det er en forskjell. Egentlig er jeg i større grad enn deg en horekunde, siden jeg - både i Oslo, Berlin og London - har hatt erotisk massasje med yoni og med orgasme som mål og resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Forstår spørsmålet. Jeg rakk en gang to penetreringer inn i ei jente før vi bli avbrutt, og vi hadde aldri noe kontakt etter det. Føles ikke som vi har hatt sex, selv om jeg har presset penisen min inn i skjeden hennes...

Anonymkode: 8f62f...3ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Forstår spørsmålet. Jeg rakk en gang to penetreringer inn i ei jente før vi bli avbrutt, og vi hadde aldri noe kontakt etter det. Føles ikke som vi har hatt sex, selv om jeg har presset penisen min inn i skjeden hennes...

Var hun ikke noe særlig? Eller gikk det for deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var hun ikke noe særlig? Eller gikk det for deg?

Som jeg sa, vi ble avbrutt. Fordel å lese hele innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker man har sex når man stimulerer hverandres kjønnsorganer. Man har ikke "hatt sex" bare ved å kna på en pupp. 

Jeg tror også at hvis en mann sier har har hatt sex med en kvinne, så vil de fleste tenke at de har hatt samleie. Derfor er det vanlig å være mer konkret når det ikke er samleie. Jeg fikk en BJ, handjob e.l. Hvis du vil være tydelig uten å få i detalj kan du si dere hadde sex uten samleie eller oral.

Anonymkode: 5ada4...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 22.12):

Engang. Bucket list. Som å hoppe i fallskjerm, begå et tyveri, suge enn annen mann, løpe maraton, stå på en valgliste, kjøre en Ferrari, lære å danse tango...check, alt sammen.

Det er vanlig pris for erotisk massasje uten sex/samleie, for 45-60 min. De som er dyktige setter grensen der, og det er vinn/vinn. Jeg satt også grensen der. Min penis skal ikke inn i noen kjøpedame.

Du har hatt den lille snurrebassen din i en såkalt kjøpedame som du kaller det. Selv om tassen ikke gikk så langt inn, du er horekunde uansett hvordan du ser på det. Du er akkurat like simpel uansett hvor lang inn du tredde den/fikk den tredd 

Anonymkode: 36ac2...4d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 19.30):

Sex er ikke bare penetrering av kjønnsorgan. Sex er fingring, runking, oral, anal.

Ja, du har hatt sex med henne. 

Anonymkode: 47867...aa2

Helt riktig. Klart dette er sex. 

Anonymkode: 9af3f...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Hareena skrev (På 22.5.2024 den 19.32):

Du må være mann som har så snevert syn på det å ha sex.

Ja enig.
Det er så mange horegutter som mener at det er kun samleie/penetrering som er sex. Kun for å rettgerdiggjøre horebukken i seg, få utløsning på andre måter.
Husker en gang jeg så et reality program der en solbrun dust/deltaker med stor kasse, gnukka seg 2 cm inn i kjønnet til en kvinnelig deltaker, for så å påstå at de ikke hadde sex.
Påstanden hans var at når han var bare 2 cm innafor så gjaldt dette ikke som sex. Jeezes, at jeg så på dette er jo egentlig det verste😑

(Hilsen mann)

Anonymkode: e3072...0a5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...