Gå til innhold

Hvem datet Jannecke Weeden?

Vanja2345

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Arne_Toholt

Ikke vanskelig å se at vedkommende har en viss type i hvert fall. 3 kliss like kvinns 😅😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det tenkte jeg ikke på. Men det har du helt rett i😂

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha for en type! Damene tok det tilsynelatende greit da 😆

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For lokale folk kan det vel ikke være vanskelig å finne ut av hvem dette er. Hadde alle et lengre forhold til han? Altså ikke bare kortvarig dating, men kjæresteforhold? Jeg fatter ikke hvordan han har klart å sjonglere mellom dem hvis de har tatt seg en tur på kino, kafe eller handlet i butikken osv? En ting er å unngå å avbildes i se og hør, men han må jo ha vært ute blant folk sammen med de han har vært i forhold med?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjult skrev (7 minutter siden):

For lokale folk kan det vel ikke være vanskelig å finne ut av hvem dette er. Hadde alle et lengre forhold til han? Altså ikke bare kortvarig dating, men kjæresteforhold? Jeg fatter ikke hvordan han har klart å sjonglere mellom dem hvis de har tatt seg en tur på kino, kafe eller handlet i butikken osv? En ting er å unngå å avbildes i se og hør, men han må jo ha vært ute blant folk sammen med de han har vært i forhold med?

Det er jo grunnen til at han hadde like damer🤓

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult skrev (4 timer siden):

Altså ikke bare kortvarig dating, men kjæresteforhold? 

Neppe. Det er jo nært umulig å sjonglere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjult skrev (7 timer siden):

Drammen er jo en liten by, så dette måtte jo komme for en dag. Han hadde visst hatt et forhold til Weeden i over et år! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarebjarne skrev (7 timer siden):

😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten imponerende at han klarte å sjonglere med tre damer samtidig, såpass lenge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

kaarebjarne skrev (7 timer siden):

De var jo kliss like😂

Endret av kaiturid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Superrått at de la ut bildet på insta og Jannicke fortalte om dette i podcasten sin. 

Når alt dette er sagt, så lurer jeg på hva som  som ligger til grunn for å ha flere forhold samtidig. Det er jo ikke standard , typisk normal livsstil og oppførsel😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
Annonse

Han er fra Nederland, bor i Drammen og har sikkert mye penger. Mener å huske at den leiligheten hun var mye i var veldig fin 😊 Prøvde å finne ut hvem det var en gang jeg kjedet meg skikkelig(..og har store fritidsproblemer), men han var godt skjult. Av naturlige årsaker tydeligvis 😅

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...