Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her som kan hjelpe meg med finne hvem som var på jobb (konduktør) strekning Ski- Stabekk i går 21.05. Tidlig på morgenen. Setter stor pris på all hjelp 

Anonymkode: 38e10...368

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det noen her som kan hjelpe meg med finne hvem som var på jobb (konduktør) strekning Ski- Stabekk i går 21.05. Tidlig på morgenen. Setter stor pris på all hjelp 

Ingen ? 😔

AnonymBruker
Skrevet

Du må kontakte Vy, men tviler på at de gir deg navnet. Er det noe spesielt som har skjedd kan du kontakte kundeservice.

Anonymkode: ba561...36d

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du har en legitim grunn til å ville ha tak i personen, kan du kontakte kundeservice.

Hvis du har tenkt å sjekke vedkommende opp, bør du egentlig bare droppe det, for sånt framstår i 99,9 % av tilfellene bare som plagsomt og invaderende.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du skal jo ikke kontake personen, men kundeservice. De tar det derfra.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det ingen som vil hjelpe deg å finne frem til personlig informasjon du ikke har noe med... Ta kontakt med kundeservice hos VY om du har behov. La de ansatte være i fred for invaderende oppførsel. 

Anonymkode: f3336...64e

• Liker 2
Skrevet

Takk for alle svar ☺️ Jeg dropper det 

AnonymBruker
Skrevet
Kattarina skrev (2 minutter siden):

Vedder på at du kommer til å ta toget kjempemasse... i håp ....

Anonymkode: 0a8c3...201

AnonymBruker
Skrevet
Kattarina skrev (26 minutter siden):

Nå må du være kreativ. 🥹

Anonymkode: 47cae...bc8

AnonymBruker
Skrevet

Er det en du er hypp på?

Anonymkode: 185f5...488

AnonymBruker
Skrevet

Baby reinsdyr... 

Anonymkode: cf090...36e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 18.35):

Vedder på at du kommer til å ta toget kjempemasse... i håp ....

Anonymkode: 0a8c3...201

Tar toget som vanlig til og fra jobb. Men konduktører har jo veldig varierende vakter vil jeg tro. Så det er ikke så stort håp 😓

Skrevet

De har som regel 4-ukers turnus, så om 4 uker er han kanskje på det samme toget😅

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂😂😂 hadde en lignende opplevelse 😂😂 for mange år siden!!! Han va veldig kjekk og fin!! Klarte ikke sove 😂 fant han tilslutt etter lenge igjen på toget 😂kjekk høy, utenlandsk mann.  vi utvekslet nummeret, så møttes vi hjemme hos han. Om jeg kan si det var en god følelse, ja var den beste følelsen ❤️  ble kun  hygge og det var greit for meg😂 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Andonym skrev (4 timer siden):

De har som regel 4-ukers turnus, så om 4 uker er han kanskje på det samme toget😅

4 uker ja, det visste jeg ikke. Når det er sagt så har jeg sett han ta samme toget ned til Oslo sentrum,( uten å være på jobb) pg tenkt at han kanskje bor i den strekningen ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...