AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Hva er utfordringen? Anonymkode: 20c8b...8b4 2
Nymerïa Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Det har jeg gjort mange ganger. Ikke charter. Du må gjerne spørre mer spesifikt om hva du ser for deg bli utfordringen. Flere tråder her inne om emnet 2 1
anon01 Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 Ja, gjorde det senest nå i pinsen. Orket ikke å være ensom og lei meg på 17 mai og pinsen i min egen bolig, så da reiste jeg på all inclusive ferie! Det er fint å få miljøskifte fra en tid til annen 4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 Absolutt! men hadde ikke dratt på charter (det gjør jeg uansett ikke med familien heller). Anonymkode: fc31c...1f4 1
Stor pike Skrevet 22. mai 2024 #6 Skrevet 22. mai 2024 Ja, kunne fint ha gjort det. Skulle det en gang, men en venninne hoppet på i siste liten.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #7 Skrevet 22. mai 2024 TS. Bestilt ferie i august. De som skulle bli med har avlyst. Sitter med en stor leilighet aleine. Har ingen andre å spørre. Anonymkode: f2b4a...311
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #8 Skrevet 22. mai 2024 Styrer langt unna charter og de typiske sydenstedene, men har har nok reist til rundt 50 land alene. Jeg trives så godt med å reise alene og gjøre akkurat hva jeg har lyst til, så ingen får være med meg på tur. Anonymkode: 6aafe...299
Skogkatten Skrevet 22. mai 2024 #9 Skrevet 22. mai 2024 Har reist alene mange ganger. Ikke charter, det er ikke helt min greie, men har vært i mellom 20 og 30 land alene i først og fremt Europa og Asia. Jeg mener alle har godt av å reise alene minst en gang i løpet av livet, for gjør man det så får man kjenne hva man er i stand til, og man må lære seg å stole på seg selv og egne avgjørelser. Om det er sånn nå at du sitter der med en betalt tur, som de andre har hoppet av, så synes jeg du skal reise. Gjør det meste ut av det, så kan de som hoppet av bare angre.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #10 Skrevet 22. mai 2024 Reiser alltid alene, og det er helt topp. Grøsser når jeg leser om folk som krangler om hva de skal gjøre, hvor de skal spise, hvem som skal betale osv osv. Anonymkode: 046a6...264 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #11 Skrevet 22. mai 2024 Jeg har gjort det mange ganger. Kun en gang på charter-tur, de andre gangene til andre verdensdeler. Jeg liker det. Charter-tur er fint dersom du liker å lese, da kan du ligge på stranden og lese. Du kan jo også møte andre single dersom du er singel... Dersom du ikke liker å ligge på stranden, hva med å prøve en aktivitet? Hvilket land er det snakk om? Jeg har lyst til å leve vikarierende gjennom deg og utforske mulige aktiviteter der Anonymkode: 9827b...1e9 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #12 Skrevet 22. mai 2024 Har reist mange ganger alene. Men aldri på chartertur. Tror (men vet ikke) at charterturer er mange barnefamilier og gjenger. Anonymkode: 4cb1b...4b1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #13 Skrevet 22. mai 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Har reist mange ganger alene. Men aldri på chartertur. Tror (men vet ikke) at charterturer er mange barnefamilier og gjenger. Anonymkode: 4cb1b...4b1 Er fullt mulig å velge voksenhotell! Det betyr at det er aldersgrense for å sjekke inn på hotellet. Stort sett 18 år, men har også sett 16 år. Anonymkode: 00d0d...bb4 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #14 Skrevet 22. mai 2024 Reiser nesten alltid alene. Akkurat nå sitter jeg alene i Peru, nettopp vært alene på Machu Picchu. Null stress. Aldri vært på charter da. Anonymkode: 149dc...5ac 1
Callista Skrevet 22. mai 2024 #15 Skrevet 22. mai 2024 Har ofte reist alene, men er ikke interessert i charter. Synes kanskje at jeg får de beste opplevelsene når jeg reiser alene, for da kommer jeg mer i kontakt med lokalbefolkningen og føler jeg får opplevd det som jeg synes er viktig ved de aktuelle reisemålene.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #16 Skrevet 22. mai 2024 1 minutt siden, Callista said: Har ofte reist alene, men er ikke interessert i charter. Synes kanskje at jeg får de beste opplevelsene når jeg reiser alene, for da kommer jeg mer i kontakt med lokalbefolkningen og føler jeg får opplevd det som jeg synes er viktig ved de aktuelle reisemålene. Helt enig. Jeg liker å dra på språktreff, for da møter jeg lokalbefolkning som vil øve på engelsk, eller jeg kan øve på språket i det landet om jeg vil det. Har vært på ulike treff i Thailand, Japan, USA, Storbritannia, Spania, Tyskland, Peru og Singapore, og det er alltid hyggelig! Har venner fra hele verden på Instagram Anonymkode: 149dc...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #17 Skrevet 22. mai 2024 Ja, synes det er helt topp å reise alene. Ikke charter. Anonymkode: 5776c...296
Callista Skrevet 22. mai 2024 #18 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt enig. Jeg liker å dra på språktreff, for da møter jeg lokalbefolkning som vil øve på engelsk, eller jeg kan øve på språket i det landet om jeg vil det. Har vært på ulike treff i Thailand, Japan, USA, Storbritannia, Spania, Tyskland, Peru og Singapore, og det er alltid hyggelig! Har venner fra hele verden på Instagram Anonymkode: 149dc...5ac Det er noe av det mest hyggelige når man treffer folk på reise og holder kontakten. 🙂
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #19 Skrevet 22. mai 2024 Reiser masse alene, synes egentlig det er de beste feriene. Reiser ikke charter, bestiller fly og opphold evt bil hver for seg. Men om det er første gangen du reiser alene kan charter hvor alt er ordnet kanskje en grei måte å starte på. Anonymkode: a3254...5c0
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #20 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 17.07): TS. Bestilt ferie i august. De som skulle bli med har avlyst. Sitter med en stor leilighet aleine. Har ingen andre å spørre. Anonymkode: f2b4a...311 Hvis du trenger noen å dele husleien med så finnes det reisevenn-grupper på Facebook. Legg ut en annonse med dato, sted, pris og evt vilkår så finner du sikkert noen å dele kostnadene med. Anonymkode: af901...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå