Gå til innhold

Dere som har flat mage hele livet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjør dere for å unngå å få kul på magen? Trener dere noe spesielt, eller er det dietter?

Anonymkode: ac860...3e9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja dette lurer jeg også på?? 

Anonymkode: 463ad...a81

AnonymBruker
Skrevet

Spiser mat som ikke gjør meg oppblåst. 

En antiinflammatorisk diett.

Går mye tur og trener litt pilates.

Anonymkode: bbf76...461

Skrevet

Gener og trening. 

AnonymBruker
Skrevet

Gener og trening her også. 
Men, magen er mest flat på morgenen og eser seg litt utover iløpet av dagen etter hvert som spiser mat etc. 

Anonymkode: 9fa31...dbb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Gener og trening her også. 
Men, magen er mest flat på morgenen og eser seg litt utover iløpet av dagen etter hvert som spiser mat etc. 

Anonymkode: 9fa31...dbb

Eser seg ut her og. Hvorfor gjør den det? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Maten du spiser gjør at du får mye luft i magen. 

Anonymkode: bbf76...461

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Fordi magen fyller seg opp og pga. luft

AnonymBruker
Skrevet

Løper. Har dog hatt solide kuler på magen under svangerskapene mine😅

Anonymkode: 34b0b...ad3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt flat mage. Ingen av mine søsken har flat mage, så jeg tror ikke det er genetisk for min del. Forskjellen mellom meg og dem er at jeg elsker å gå tur. Mine søsken derimot må jeg gjerne tvinge med ut, da de foretrekker å sitte. Blir fort syting ved lange gåturer. Så mitt råd er spis det du vil og gå turer i skog og fjell☺️

Anonymkode: 7c5c9...2b8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt flat mage. Ingen av mine søsken har flat mage, så jeg tror ikke det er genetisk for min del. Forskjellen mellom meg og dem er at jeg elsker å gå tur. Mine søsken derimot må jeg gjerne tvinge med ut, da de foretrekker å sitte. Blir fort syting ved lange gåturer. Så mitt råd er spis det du vil og gå turer i skog og fjell☺️

Anonymkode: 7c5c9...2b8

Jeg har to tynne foreldre, mens jeg er en dame med timeglass og aldri hatt flat mage, det har aldri gått an

Anonymkode: 09b52...48a

AnonymBruker
Skrevet

Ikke spise så mye sukker. Dersom jeg spiser mye søtsaker en periode begynner isolasjonen å legge seg rundt magen litt etter litt. Kutter jeg sukkeret blir magen etter hvert flatere igjen.

Mener også jeg har lest at det har blitt gjort forskning på det; at karbohydrater og da særlig enkle karbs som sukker har en tendens til å legge seg spesifikt som bukfett.

Men tror også mange får "utstående" mage pga av fordøyelsen og rett og slett at magesekken blir full. Det snakkes jo om "food babies". Synes ikke det ser så ille ut jeg da med litt utstående mage. Er nok veldig naturlig for veldig mange.

Anonymkode: 072ae...c62

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Jeg har to tynne foreldre, mens jeg er en dame med timeglass og aldri hatt flat mage, det har aldri gått an

Prøvd å trene styrke, bygge muskle og fokusere på riktig kaloriinntak, med stor fokus på å få i deg nok med proteiner?

Anonymkode: a4b74...d2b

Skrevet (endret)

.

Endret av Disney Adult
AnonymBruker
Skrevet

Er foreløpig bare 43, men magen er fortsatt flat. Jeg passer på hva jeg spiser (mengden mer enn typen mat) og holder meg aktiv. Jeg gjør ikke mageøvelser spesifikt, men bedriver en aktivitet som er god for kjernemuskulaturen.

Anonymkode: 82f50...25b

AnonymBruker
Skrevet

Gjør ikke noe spesielt, er født sånn.

Anonymkode: aa47b...d7e

AnonymBruker
Skrevet

Gener tror jeg har mest å si, jeg legger fort på meg på armer, sidene, men ikke på magen. 

Anonymkode: 14bd3...963

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Prøvd å trene styrke, bygge muskle og fokusere på riktig kaloriinntak, med stor fokus på å få i deg nok med proteiner?

Anonymkode: a4b74...d2b

Ønsker ikke store muskler… syns ikke det er fint, har gått på lowcarb, men hater dietten, den er så ekkel, og spesielt alle de liksom «gode» lowcarb matrettene du kan lage med masse store frø🤮

AnonymBruker
Skrevet

Ønsker ikke store muskler… syns ikke det er fint, har gått på lowcarb, men hater dietten, den er så ekkel, og spesielt alle de liksom «gode» lowcarb matrettene du kan lage med masse store frø🤮

Det får du ikke heller.. med mindre du går inn for det. 

Anonymkode: d0aa3...a45

AnonymBruker
Skrevet

Trening er en ting, men jeg har naturlig flat mage og tror det er pga de skjeve ribbena mine, tilted ribcage. 

Anonymkode: 1bd6f...5a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...