Gå til innhold

Handler dere på Meny?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg  bruker mest Meny på nett, passer på å bestille mye når det er gode tilbud og trippeltrumf. De kommer alltid til avtalt tid og er det noe feil eller dårlig dato, så krediterer de med en gang.  Det ender jeg er innom Meny på Oslo City og der er det alltid masse kunder.

Anonymkode: f43ee...fb9

Mottar du vareprøver?

Anonymkode: db7e8...397

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mottar du vareprøver?

Ja, fikk en ny fanta, men det er en del uker siden. Har vel fått 4-5 andre varer tidligere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, fikk en ny fanta, men det er en del uker siden. Har vel fått 4-5 andre varer tidligere.

Får du de når det står på kvitteringen altså, jeg mottar aldri så mistenker at noen stjeler de. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Får du de når det står på kvitteringen altså, jeg mottar aldri så mistenker at noen stjeler de. 

Ja, det står på kvitteringen og så ligger det ofte med et ark med info om det nye produktet. Det skjer 2-3 ganger i året når det er nyhetslanseringer.

Det pleier ikke å mangle noe hos meg, kan bare huske en gang det manglet to boller.

Skrevet

En gang i blant.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Mottar du vareprøver?

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg har handlet jevnlig på Meny på nett siden før pandemien. Jeg mottar i blant reklameprodukter - de kaster jeg rett i søpla, og det irriterer meg at jeg blir påprakket ultraprosessert tøys jeg ikke har bestilt.

Når jeg husker det presiserer jeg i kommentarfeltet at jeg ikke ønsker reklameprodukter jeg ikke har bestilt, og da slipper jeg det.

Ellers: Her handler vi mesteparten av basisvarer på Meny, både på nett og i fysisk butikk. Det vi ikke finner der supplerer vi med fra spesialbutikker etc - det gjelder det meste av fisk, kjøtt og grønnsaker/frukt. I blant blir det også noen småting fra Rema og Bunnpris, som ligger nærmere.

Her er det utvalg, kvalitet og produksjonmetode/sted som er avgjørende, ikke pris. Mat skal ikke være billig.

Anonymkode: cb528...317

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja, det står på kvitteringen og så ligger det ofte med et ark med info om det nye produktet. Det skjer 2-3 ganger i året når det er nyhetslanseringer.

Det pleier ikke å mangle noe hos meg, kan bare huske en gang det manglet to boller.

Irriterende at stjeler mine, for jeg like vareprøver og nyheter. 
Under pandemien manglet det jevnlig varer, men klaget ikke da. Nå sender jeg reklamasjon om ikke er fornøyd konsekvent om ikke holder dato osv. 

Det er dyrt nok og handle der og da forventer jeg kvalitet og god holdbarhet. 

Skrevet

Ja, vi handler der ofte. Jeg er interessert i et stort vareutvalg, og da er det naturlig å betale litt for det. Det sagt, de har ofte gode tilbud, og legger opp ukeshandelen etter det. Og billigvarene på Meny er ikke nødvendigvis billigere. Forøvrig opplever jeg Meny nettbutikk som mye billigere enn Oda, så der gidder jeg ihvertfall ikke å handle fra. Bor i Oslo, og her jeg bor er det ofte mye mennesker og ganske fullt på Meny-butikkene (bor ved siden av to Meny-butikker med relativt kort avstand til hverandre). 

Supplerer bare hos Coop Extra, Coop Obs! og Kiwi når det trengs, ellers er Meny min favorittbutikk når det gjelder mat. 

• Liker 3
Skrevet

Tar en nettbestilling en gang i mnd, da blir det gjerne av varer jeg får kjøpt til daglig på Rema 1000.

Men ellers syntes jeg det er for dyrt der.

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker Oda, men hvis jeg først må i en fysisk butikk, blir det alltid Meny. Vi har to flotte Meny-butikker her vi bor. De er store, nyoppussede, delikate, og gode på både holdbarhet og lagerføring. 

Anonymkode: e68ab...9f6

Skrevet

Her er det kun Kiwi og Rema så handler ikke på Meny hvis jeg ikke er i byen da.

AnonymBruker
Skrevet

Bare hvis jeg skal ha noe helt spesielt. Har nok andre butikker innen kort rekkevidde, og gidder ikke betale mer enn jeg må for akkurat de samme varene man får mye billigere andre steder enn Meny. 

Anonymkode: a84b2...960

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler en del på fisketirsdag jevnlig. De har også ofte godt kjøtt/ferskvarer til god pris. Handler inn til ostekvelder på grunn av utvalg i oster, marmelader, frukt og kjeks. Og handler pålegg og påleggssalater i løsvekt. Fond og kraft. Sauser og slikt. En rekke grønnsaker de ikke har på for eksempel Rema. Ukens brød til 30kr. 

men skal innrømme at jeg kjører videre til Rema for varer som uansett er like.

Tror likevel de tjener ganske greit på meg, da jeg føler jeg legger igjen mer på Meny enn Rema med denne tilnærmingen

Anonymkode: 67807...6a4

AnonymBruker
Skrevet

Jeg prøver å begrense det, men vi handler jevnlig på Meny fordi det er noen ting som de har der som jeg ikke finner andre steder. Pluss at de har en del gode tilbud på for eksempel kaffe og kjøttdeig hvor vi kjøper store kvanta (har god lagringsplass). Det går mest i Kiwi og extra til daglig, men frukt og grønt på Coop (alle Coop, ikke bare extra) er grusomt dårlig i kvalitet/varighet, så da må jeg til meny eller Kiwi. 

Anonymkode: 63338...980

Skrevet

Jeg handler regelmessig på Meny, men da tilbudsvarer, datovarer, og ting jeg ikke finner andre steder. Får god service og det er godt med folk på de menybutikkene jeg bruker når jeg handler på gitte tider på døgnet. Er naturlig nok ikke så mange kl 8 en lørdag morgen, men treffer noen da også. 

Skrevet

Meny er hovedbutikken min. Handler tillegg på Extra som ligger vegg-i-vegg

AnonymBruker
Skrevet

Bruker meny hvis de har noe bra tilbud, eller jeg har lyst på noe som bare de har. Er ganske stor butikk i forhold til de andre nærbutikkene, så den føles automatisk mer romslig. Men det er nok færre som storhandler der fremfor kiwi, rema eller extra. Vi bruker også mest oda, men der kjøper vi stort sett faste varer. Følger med på gode tilbud i nærområdet i tillegg, og innimellom har meny bra tilbud. 

Anonymkode: bee15...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Handler på Meny hver uke, tilbud på fersk fisk. Elsker ferskvaredisken. Godt utvalg. 

Siden jeg er innom rett før middagstid er det alltid mye folk. Tar jeg turentidlig på dagen, er det tommere.

Anonymkode: 0edfc...69c

AnonymBruker
Skrevet

Jeg handler jevnlig på Meny, både i butikk og på nett. På nett så får jeg alltid det jeg har bestilt, bra dato, bra varer, og får alltid vareprøver. 

Anonymkode: 8d516...264

AnonymBruker
Skrevet

Sist jeg handlet på Meny er sikkert 10 år siden.

Anonymkode: 5cb3e...d22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...