Gå til innhold

Handler dere på Meny?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er innom Meny 5-6 ganger i året, og ble helt sjokkert over hvor tomt for folk det var inne i butikken. Føler at folk kommer innom for å handle bakst og sjømat ( som ikke finns på Kiwi, for eksempel), så handler de alt annet andre steder.

Dessuten bor vi i et område hvor mange bruker ODA.

Er det noe som flere opplever? 

AnonymBruker
Skrevet

Handler på nettbutikken da de er eneste som leverer her jeg bor. Ikke fornøyd med at de ofte ikke klarer å levere alle varene, og ofte feil med dato. 
De stjeler også alltid vareprøver som står på kvitteringen, scannet inn men mottar aldri.

Håper Oda kommer hit snart, da er det bye bye til Meny. 

Anonymkode: db7e8...397

AnonymBruker
Skrevet

Handler mye på meny ja. Her er det mange folk, og mange meny-butikker i området. 

Anonymkode: 7d65a...619

• Liker 2
Skrevet

Handler en del på Meny, da de har matvarer og varelinjer som andre butikker ikke har. Selv om jeg er fullt klar over at de er en del dyrere enn f.eks. Rema 1000. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nærmeste Meny-butikk er 10 mil unna, så nei. 
Handler nesten utelukkende på Extra. Har en kjempestor Extrabutikk like i nærheten, som har det aller medte jeg trenger. 

Anonymkode: 35dff...531

• Liker 1
Skrevet

Bare hvis jeg skal ha noe helt spesielt....

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nærmeste meny her er 3 timer unna. . Så blir kun når vi ska ha varer som rema,kiwi eller spar ikke har.

Skulle ønske tilsier vi hadde meny nærmere. For de har ofte bedre vare utvalg og kvalitet til tider på en del ting

Anonymkode: e1935...8e1

AnonymBruker
Skrevet

Handler tilbud hos Meny på nettbutikken. Følger ekstra med på tilbudene når det er trippetrumf  og passer på å legge inn levering  da om det er noe jeg trenger. 

Også av og til om det er noe jeg ikke får tak i hos Oda. 

Men bruker Oda mest. 

Anonymkode: e1c84...ebf

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke millionær

Anonymkode: 909b7...6ea

Gjest Gentleman59
Skrevet
mimifin72 skrev (16 minutter siden):

Jeg er innom Meny 5-6 ganger i året, og ble helt sjokkert over hvor tomt for folk det var inne i butikken. Føler at folk kommer innom for å handle bakst og sjømat ( som ikke finns på Kiwi, for eksempel), så handler de alt annet andre steder.

Dessuten bor vi i et område hvor mange bruker ODA.

Er det noe som flere opplever? 

Handler på Meny, alltid mye folk.

Fisk, skalldyr og handler jeg i fiskebutikken.

Kjøtt og kjøttvarer handler jeg hos slakterbutikken.

Oda brukes når det skal fylles opp med større mengder basisvarer.

Skrevet

Ja, men bare når de har 10 og 20 kroners tilbud + First Price. 

Synes Meny er en altfor dyr butikk å handle i til vanlig, bedre da med Kiwi, Extra og Rema. Jeg får alt jeg trenger i de butikkene.

Skrevet

Nei, handler ikke på Meny, blant annet fordi de er så dyre. Men dersom jeg skulle handlet der, måtte jeg tatt t-banen en holdeplass for å komme til den butikken, og det gidder jeg ikke. De har et godt utvalg og mye fine merkevarer og ting de andre ikke har, men det er likevel for dyrt, synes jeg.

Foretrekker å handle på Kiwi eller Oda.no.

Skrevet

Jeg er innom iblant for tilbud, datovarer og spesielle ting. Det er alltid mye folk der. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, men handler ofte ting som er på tilbud.

Anonymkode: 85b73...4a6

Skrevet

Nei. De er konstant tomme for flere av varene jeg skal ha. Sånt gidder jeg ikke 

• Liker 1
Skrevet

Ja, handler en del på Meny... synes det stort sett er mange folk der, men er jo også som regel innom etter jobbtid og ved helger. Har mine  favoritt-menyer, selv om jeg har mange i nærheten av meg å velge på

Skrevet

Handler ofte der pga enkelte produkter kun de har, eller pga tilbud.

Har to meny innenfor 10 minutter å gå, synes det ofte er mye folk på begge. En annen Meny jeg går forbi inne på ett kjøpesenter er stort sett så mye folk at jeg ikke gidder gå inn engang.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir alltid overrasket over hvor dyrt det er der

Anonymkode: bda6b...3f0

• Liker 1
Skrevet

Handler konkrete ting på tilbud, samt varer jeg ikke finner andre steder. Syns butikken vanligvis er ganske full av folk. Vi hadde en favoritt som alltid var folketom, men den ble naturlig nok nedlagt. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg  bruker mest Meny på nett, passer på å bestille mye når det er gode tilbud og trippeltrumf. De kommer alltid til avtalt tid og er det noe feil eller dårlig dato, så krediterer de med en gang.  Det ender jeg er innom Meny på Oslo City og der er det alltid masse kunder.

Anonymkode: f43ee...fb9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...