Gå til innhold

Bekreftelse på at "alle" damer vil ha de samme mennene (ironivarsel)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jannecke Weeden om sviket: - Visste ikke om hverandre (seher.no)

Må jo le litt da. 3 hotte damer som alle går for 5% menn og endte opp med å dele samme mannen uten at de visste det.

Noen menn har knekt koden og damene, som jakter i flokk etter de saftigste kjøttbitene, står i kø. 🙂

Litt kudos til mannen som faktisk sjonglerte 2 hotte og ei kjendisdame samtidig. Han burde rekrutteres av Etterretningstjenesten tjenesten som honningfelle. Skuespiller og god på logistikk er han ihvertfall . For å sy sammen hverdagen og sjonglere 3 separate forhold samtidig krever planlegging..

Evt. Skrive bok om hvordan blir mannehora som damene vil ha,. Her er det mye å lære for mange. Hva er triksene hans?

Anonymkode: 0f678...2a3

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er nok renslig, sosialt fungerende og sjarmerende iallefall, og der har ekstremt mange menn falt av allerede. 

• Liker 19
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er nok en kombinasjon her: mannen er manipulerende og damene er godt under middels smarte. Det røyker jo ut av ørene på hun som uttaler seg i Se og Hør.

Anonymkode: f7d62...620

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En ting til de har til felles utenom mannen er at de har farget/bleket langt hår alle sammen.

Anonymkode: 45512...eb6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn blir det når man ikke skjønner seg på ligaer og alle damer går for samme topp x prosent av menn. 😂 Menn som vasser i tilbud bruker damene som gratis horer siden det er så mye fitte å velge i. Behovet for forhold elimineres. 

Ser for meg at dette bare blir et mer og mer utbredt og vanlig problem. 

I New York f. eks ble kvinners "løsning" å lage grupper online. "Are we dating the same guy?". Nå er det over 3.5 millioner kvinner i slike grupper som må sjekke at dem ikke dater menn som andre kvinner dater. 😂

Endret av AnonymBruger
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (6 minutter siden):

Sånn blir det når man ikke skjønner seg på ligaer og alle damer går for samme topp x prosent av menn. 😂 Menn som vasser i tilbud bruker damene som gratis horer siden det er så mye fitte å velge i. Behovet for forhold elimineres. 

Ser for meg at dette bare blir et mer og mer utbredt og vanlig problem. 

I New York f. eks er kvinners "løsning" å lage grupper online. "Are we dating the same guy". Over 3.5 millioner kvinner som må sjekke at dem ikke dater menn som andre kvinner dater. 😂

Damer er ikke horer bare fordi de liker sex. Kommer ikke frem i artikkelen at han har betalt de for sex heller.

• Liker 11
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Rosa Gnom said:

Damer er ikke horer bare fordi de liker sex. Kommer ikke frem i artikkelen at han har betalt de for sex heller.

Det sa jeg ikke. Men høystatus menn bruker gjerne disse som horer. Jeg sa damene var gratis horer, men mange av disse mennene som er mest populære betaler jo for mye. Mat, drikke, opplevelser. Det blir en mellomting av sugardating og dating. Bare at damene ikke vet hva som foregår. Et resultat av at "alle" vil ha de samme mennene og går for menn i høyere liga med tanke på status. Hadde kvinner hatt evnen til å sikte seg inn på menn på eget nivå så hadde det ikke vært et utbredt problem. 

Endret av AnonymBruger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han er vel høy, kraftig bygd, mørk og med store hender og brede skuldre. Hvis jeg skulle tippe. Og er ganske sikker på at det stemmer godt

Anonymkode: b3e0a...72f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruger skrev (8 minutter siden):

Det sa jeg ikke. Men høystatus menn bruker gjerne disse som horer. Jeg sa damene var gratis horer, men mange av disse mennene som er mest populære betaler jo for mye. Mat, drikke, opplevelser. Det blir en mellomting av sugardating og dating. Bare at damene ikke vet hva som foregår. Et resultat av at "alle" vi ha de samme mennene og går for menn i høyere liga med tanke på status. Hadde kvinner hatt evnen til å sikte seg inn på menn på eget nivå så hadde det ikke vært et utbredt problem. 

Nei, det blir feil å klassifisere genuin attraksjon med horeri. 

For at noen skal bli kjøpt må det være et element på mangel av attraksjon og en mangel på relajson. 

Sugarbabe er litt horeri, men alle i relasjoner med noen med penger er ikke horer. Det må være betaling for noe som ikke er der og disse damene likte denne mannen. Da er det ikke betaling på måten du tenker at det er, sexen er ikke en tjeneste.

Når jeg kjøpte ting til exn min anså jeg ikke han som hora mi. Og tenkte heller ikke jeg var hora hans da han gjorde det samme tilbake. Vi vare bare to mennesker som var glade i og rause med hverandre. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

En ting til de har til felles utenom mannen er at de har farget/bleket langt hår alle sammen.

De har utrolig like farger 😅 Selv om de ikke er helt like så syns jeg dette kan klassifiseres som at han har en smak.

Anonymkode: 4513a...4ae

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men syns ikke dere skal være som han, for han er jo en kuk. Det er ikke greit å behandle andre på denne måten og de omtaler han som en uten omtanke. Dere får ikke kvinner i lengden på dette viset, for kvinner vi japler og dømmer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Men syns ikke dere skal være som han, for han er jo en kuk. Det er ikke greit å behandle andre på denne måten og de omtaler han som en uten omtanke. Dere får ikke kvinner i lengden på dette viset, for kvinner vi japler og dømmer.

Normale menn blir jo ikke som disse. Normale menn har ikke en endeløs kø med fitte i innboksen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det blir feil å klassifisere genuin attraksjon med horeri. 

Du tror slike menn har en genuin (kjærlighets basert) attraksjon til alle kvinnene som sjongleres og stadig byttes ut? Søtt. 

Endret av AnonymBruger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (3 timer siden):

Normale menn blir jo ikke som disse. Normale menn har ikke en endeløs kø med fitte i innboksen. 

Da hadde du blitt overasket over å bruke datingsider. Tinder,grindr,sukker etc etc etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg sitter med en følelse av at om en kvinne hadde lurt tre menn til å tro at de var i et forhold så hadde hun blitt fordømt temmelig hardt, her virker det som om det er de tre kvinnene som dømmes hardest.

Anonymkode: bbc5b...c21

• Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han burde rekrutteres av Etterretningstjenesten tjenesten som honningfelle.

Spørs om etterretningstjenesten jakter på de damene han klarer å få i nettet da ;) 

Anonymkode: f1f1c...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jannecke Weeden om sviket: - Visste ikke om hverandre (seher.no)

Må jo le litt da. 3 hotte damer som alle går for 5% menn og endte opp med å dele samme mannen uten at de visste det.

Noen menn har knekt koden og damene, som jakter i flokk etter de saftigste kjøttbitene, står i kø. 🙂

Litt kudos til mannen som faktisk sjonglerte 2 hotte og ei kjendisdame samtidig. Han burde rekrutteres av Etterretningstjenesten tjenesten som honningfelle. Skuespiller og god på logistikk er han ihvertfall . For å sy sammen hverdagen og sjonglere 3 separate forhold samtidig krever planlegging..

Evt. Skrive bok om hvordan blir mannehora som damene vil ha,. Her er det mye å lære for mange. Hva er triksene hans?

Anonymkode: 0f678...2a3

Tror han gjør seg selv en bjørnetjeneste jeg da....En dag så sitter han der, og kanskje angrer på at han ikke satset fullt og helt.

Ofte så ender disse mennene opp ensomme til slutt, hvis dem holder på for lenge med å ha mange på en gang...

Skjønner ikke hvordan de klarer å holde tunga så rett i munnen....Det er skummelt synes jeg. Tror dem lurer seg selv til slutt dessverre....

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Og mye brunkrem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror ikke ts vet hva ironi er. 

Anonymkode: bc413...6f0

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (5 timer siden):

Det sa jeg ikke. Men høystatus menn bruker gjerne disse som horer. Jeg sa damene var gratis horer, men mange av disse mennene som er mest populære betaler jo for mye. Mat, drikke, opplevelser. Det blir en mellomting av sugardating og dating. Bare at damene ikke vet hva som foregår. Et resultat av at "alle" vil ha de samme mennene og går for menn i høyere liga med tanke på status. Hadde kvinner hatt evnen til å sikte seg inn på menn på eget nivå så hadde det ikke vært et utbredt problem. 

Du fremstår jo som veldig bitter når du omtaler kvinner på den måten der. Om du er så sur for at du ikke får deg dame, kan du ikke heller hate mennene som er så mye mer populære enn deg? Hvorfor hater du på damene når det er damer du liker?

Forresten, jeg er redd at det er der du sliter. Om du vil ha et tips så fremstår ikke sjarmerende menn som hatske. De kaller ikke kvinner for horer. Jeg lover deg, om vi kvinner bare lukter en liten anelse hat av surpomp av på tinder, så har du tapt. Ingen kvinne vil ha en mann som hater henne, eller kvinner generelt Det skal ikke mye til å merke det. Bare en liten bitter setning ala "om du ikke svarer, ikke match med meg" eller "Ingen horer" osv, så får du ikke napp. Bare en liten "dere kvinner er sånn at.." Så er det hadet.

Da er det personligheten din som er problemet. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, lillevill said:

Du fremstår jo som veldig bitter når du omtaler kvinner på den måten der. Om du er så sur for at du ikke får deg dame, kan du ikke heller hate mennene som er så mye mer populære enn deg? Hvorfor hater du på damene når det er damer du liker?

Forresten, jeg er redd at det er der du sliter. Om du vil ha et tips så fremstår ikke sjarmerende menn som hatske. De kaller ikke kvinner for horer. Jeg lover deg, om vi kvinner bare lukter en liten anelse hat av surpomp av på tinder, så har du tapt. Ingen kvinne vil ha en mann som hater henne, eller kvinner generelt Det skal ikke mye til å merke det. Bare en liten bitter setning ala "om du ikke svarer, ikke match med meg" eller "Ingen horer" osv, så får du ikke napp. Bare en liten "dere kvinner er sånn at.." Så er det hadet.

Da er det personligheten din som er problemet. 

Jeg trenger ikke hjelp på damefronten. Kan opplyse om at jeg ikke er bitter. Jeg er kynisk. :)  Istendenfor å drive med diverse tåpelige antagelser om meg. Hold deg til topic er du snill.

Jeg forventer ikke at single populære menn skal si nei til horder med "gratis fitte" som står i kø. Litt som at et barn som er født som narkoman skal si nei til gratis dop som blir presentert. Jeg klarer ikke å klandre disse for å takke ja til det.

Jeg klandrer heller ikke menn som ikke får noe oppmerksomhet av damer i egen liga. Disse er jo helt uskyldige i alt og blir stående på sidelinjen.

Hvem er det da som er igjen som har enkel mulighet til å fikse problemene med datingverdenen? Kvinner. Hvordan kan kvinner fikse problemene? Ved å date menn i egen liga / ikke søke seg opp mot de samme mennene.

Jeg har lite empati for damer som setter seg selv i situasjoner hvor de blir utnyttet av menn over egen liga. Som er det typiske scenario jeg er kjent med. Tenker det er helt selvforskyldt. Og det tenker mennene som bruker dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...