Paneera Skrevet 28. mai 2024 #261 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk for at du spør. Jeg er på vei til han nå, og vi er begge klar over at vi må finne en løsning her. Snakket lenge i går kveld, og jeg var tydelig på at dette trolig vil knekke følelsene mine for han. Han virker fortsatt lite villig til å endre standpunkt, men samtidig fortvilet når jeg forklarer at brudd kan være en konsekvens. Jeg nevnte i går å snakke med en terapeut. Trodde han ville nekte tvert, men det ville han gjerne. Det er positivt. I kveld kommer jeg til å foreslå en løsning jeg vil leve godt med: Hvis dette handler om å få henne inn i et englekvinneformat, som han sier igjen og igjen, så tenker jeg at å tatovere ansiktet hennes ikke er logisk. For meg er det det motsatte - en menneskeliggjøring og usunt behov for å holde henne levende og tilstede i det formatet. I stedet for å tatovere ansiktet hennes kan han kanskje vurdere å tatovere et par englevinger? Men datoen for dødsfallet? Det gir mye mer mening for min del. Mulig jeg er helt på bærtur…. Anonymkode: dedc1...5fa Når er tatoveringstimen? Har han betalt depositum eller kan han enda ombestemme seg? Har ikke tatovøren advart om noe som helst?
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #262 Skrevet 28. mai 2024 13 minutter siden, Samfunnsengasjert said: Når er tatoveringstimen? Har han betalt depositum eller kan han enda ombestemme seg? Har ikke tatovøren advart om noe som helst? Time ikke bestilt. Men skissen er klar. Denne har han betalt for. Min tanke er at denne tegningen kunne utvikles videre av en annen kunstner, rammes skikkelig inn og henges opp. Det må han gjerne gjøre. Jeg vil så gjerne finne løsninger her vi begge kan leve med! Anonymkode: dedc1...5fa 6
Paneera Skrevet 28. mai 2024 #263 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Time ikke bestilt. Men skissen er klar. Denne har han betalt for. Min tanke er at denne tegningen kunne utvikles videre av en annen kunstner, rammes skikkelig inn og henges opp. Det må han gjerne gjøre. Jeg vil så gjerne finne løsninger her vi begge kan leve med! Anonymkode: dedc1...5fa Hva tenker han om den ideen? Synes det var en skikkelig god idé jeg. Kreativ og løsningsorientert tanke fra din side. 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #264 Skrevet 28. mai 2024 3 minutter siden, Samfunnsengasjert said: Hva tenker han om den ideen? Synes det var en skikkelig god idé jeg. Kreativ og løsningsorientert tanke fra din side. Ikke nevnt det for han, skal nevne det sammen med tanken om englevinger i kveld Anonymkode: dedc1...5fa 2
Paneera Skrevet 28. mai 2024 #265 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Ikke nevnt det for han, skal nevne det sammen med tanken om englevinger i kveld Anonymkode: dedc1...5fa Synes bare dette viser hvor langt du strekker deg for han. Lengre enn noen andre ville gjort. Det bør være i hans interesse å beholde deg, så håper virkelig at han lytter til deg og legger fra seg den tatoveringen på brystet. 8
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #266 Skrevet 28. mai 2024 Lykke til med samtalen ts! sender dere begge gode tanker 💖 Anonymkode: b36fc...78c 1 1
Melus Skrevet 28. mai 2024 #267 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for at du spør. Jeg er på vei til han nå, og vi er begge klar over at vi må finne en løsning her. Snakket lenge i går kveld, og jeg var tydelig på at dette trolig vil knekke følelsene mine for han. Han virker fortsatt lite villig til å endre standpunkt, men samtidig fortvilet når jeg forklarer at brudd kan være en konsekvens. Jeg nevnte i går å snakke med en terapeut. Trodde han ville nekte tvert, men det ville han gjerne. Det er positivt. I kveld kommer jeg til å foreslå en løsning jeg vil leve godt med: Hvis dette handler om å få henne inn i et englekvinneformat, som han sier igjen og igjen, så tenker jeg at å tatovere ansiktet hennes ikke er logisk. For meg er det det motsatte - en menneskeliggjøring og usunt behov for å holde henne levende og tilstede i det formatet. I stedet for å tatovere ansiktet hennes kan han kanskje vurdere å tatovere et par englevinger? Men datoen for dødsfallet? Det gir mye mer mening for min del. Mulig jeg er helt på bærtur…. Anonymkode: dedc1...5fa Nei, det er ikke du som er på bærtur 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #268 Skrevet 28. mai 2024 Hvordan går det ts? Anonymkode: 6d3b4...a19
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #269 Skrevet 28. mai 2024 Jeg har lest mye av tråden, men ikke hele. Jeg håper dere har fått en god samtale i kveld, Ts! En ting han kanskje ikke har tenkt så nøye over, det er at når han ønsker å ha hennes ansikt på sitt bryst, så er det ikke bare det at du hver gang dere har sex vil se på henne. Hver gang dere har sex vil også "hun" se på deg og dere ha sex. Det synes jeg er en veldig respektløs holdning til henne som han satte så høyt. For evig og alltid skal hun på tatoveringen dømmes til å se ham ha sex med andre... Generelt sett så tenker jeg at jeg ville hatt høy takhøyde for både å snakke om henne og også at han kan ha bilde av henne fremme så lenge han trenger det. Grunnen til at jeg synes det er greit er fordi han er den han er i dag også mye takket være henne. Men å ha hennes evigunge ansikt på brystet, hvor den unge utgaven av henne alltid må forholde seg til at han har sex med andre resten av livet, det er i beste fall lite gjennomtenkt av ham, og mest trolig noe han kan komme til å angre senere. Anonymkode: bc0c4...dee 5 2
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #270 Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Takk for at du spør. Jeg er på vei til han nå, og vi er begge klar over at vi må finne en løsning her. Snakket lenge i går kveld, og jeg var tydelig på at dette trolig vil knekke følelsene mine for han. Han virker fortsatt lite villig til å endre standpunkt, men samtidig fortvilet når jeg forklarer at brudd kan være en konsekvens. Jeg nevnte i går å snakke med en terapeut. Trodde han ville nekte tvert, men det ville han gjerne. Det er positivt. I kveld kommer jeg til å foreslå en løsning jeg vil leve godt med: Hvis dette handler om å få henne inn i et englekvinneformat, som han sier igjen og igjen, så tenker jeg at å tatovere ansiktet hennes ikke er logisk. For meg er det det motsatte - en menneskeliggjøring og usunt behov for å holde henne levende og tilstede i det formatet. I stedet for å tatovere ansiktet hennes kan han kanskje vurdere å tatovere et par englevinger? Men datoen for dødsfallet? Det gir mye mer mening for min del. Mulig jeg er helt på bærtur…. Anonymkode: dedc1...5fa Beklager å måtte si det, men denne fyren er kanskje ikke helt i vater. Å overhodet tro at dette kan være greit å gjøre ovenfor deg er så hinsides at jeg egentlig lurer litt på om historien er trolling. Han bryr seg ihvertfall mindre om deg enn om henne. Og det er et veldig dårlig tegn, siden du har det fortrinn at du fortsatt eksisterer… Anonymkode: 50440...09f 1 8
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #271 Skrevet 29. mai 2024 Vet hennes foreldre at han har "ofret" en arm med minnetatoveringer, en sleeve til hennes ære og at han nå har planer om å tatovere ansiktet hennes? Jeg likte forslaget om å utvikle skissen til kunst som kan henges på veggen! Anonymkode: 3257d...a1b 1 1
Melus Skrevet 29. mai 2024 #272 Skrevet 29. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Jeg har lest mye av tråden, men ikke hele. Jeg håper dere har fått en god samtale i kveld, Ts! En ting han kanskje ikke har tenkt så nøye over, det er at når han ønsker å ha hennes ansikt på sitt bryst, så er det ikke bare det at du hver gang dere har sex vil se på henne. Hver gang dere har sex vil også "hun" se på deg og dere ha sex. Det synes jeg er en veldig respektløs holdning til henne som han satte så høyt. For evig og alltid skal hun på tatoveringen dømmes til å se ham ha sex med andre... Generelt sett så tenker jeg at jeg ville hatt høy takhøyde for både å snakke om henne og også at han kan ha bilde av henne fremme så lenge han trenger det. Grunnen til at jeg synes det er greit er fordi han er den han er i dag også mye takket være henne. Men å ha hennes evigunge ansikt på brystet, hvor den unge utgaven av henne alltid må forholde seg til at han har sex med andre resten av livet, det er i beste fall lite gjennomtenkt av ham, og mest trolig noe han kan komme til å angre senere. Anonymkode: bc0c4...dee Det er bare utrolig ekkelt og ubehagelig. 5 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #274 Skrevet 31. mai 2024 Veldig spent på å høre hvordan dette gikk..? Anonymkode: b36fc...78c 1
MariaIsabel Skrevet 6. juli 2024 #276 Skrevet 6. juli 2024 I starten her, så var jeg enig med deg i at det er du som må jobbe med dine følelser rundt dette, men så oppfattet jeg at det er et portrett på brystet det er snakk om... Og at han allerede har andre tatoveringer som handler om henne. Der stopper min forståelse. Dersom mannen min hadde dødd, ville jeg nok tatovert noe som minner om ham, men mange tatoveringer, og portrett når man har ny kjæreste er for mye.
got2go Skrevet 6. juli 2024 #277 Skrevet 6. juli 2024 Cirkelin skrev (På 22.5.2024 den 15.21): Dette hadde vært en dealbreaker for meg. Rett og slett fordi handlingen hans viser at han ikke er ferdig med henne. Hadde tatoveringen blitt utført mens han var i sorg rett etter ulykken, så hadde det ikke vært så ille. Men etter at dere har blitt kjærester og to år etter at hun døde, det forteller meg såpass at jeg hadde takket for meg. Du vil for alltid være reserveløsningen og beviset for det vil bokstavelig talt være rett framfor øynene dine hver dag. Helt enig.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #278 Skrevet 9. juli 2024 Jeg synes det er utrolig hvor mye ts var villig til å strekke seg for, for dette. Fyren ville tatovere trynet av død eks på brystet ( !!!!!!) Og i stedet for å løpe så foreslår hun andre måter å dyrke og leve med denne sorgen som nr 2. Uansett hva slags løsning det blir utenom terapi, så driver denne fyren og distanserer seg fra virkeligheten via denne døde eksen og sorgen der. Ts og alle andre kvinner vil aldri kunne komme på linje med den døde en gang, fordi han er ikke klar til å gå ut av det og blir kanskje aldri. Anonymkode: 2619b...23a 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2024 #280 Skrevet 9. juli 2024 Hvordan gikk det ts?? Anonymkode: b36fc...78c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå