Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, Etter mye om og men.. har vi funnet ut at hjelm er egentlig nødvendig for lille jenta vår og hennes trygghet.

Vi blir fulgt opp av fysio som har kommet med at hjelm er et godt hjelpemiddel for å kunne utforske, teste ting selv og fortsatt være trygg.

Men når jeg googler så finner jeg så lite valg av hjelmer, hvilken type "krabbe" hjelm har dere god erfaring med? 9 mnder gammel.

Anonymkode: 15228...ecb

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller forhørt meg med fysioterapeuten kjenner til noen som kan hjelpe deg å finne riktig hjelm, enn fremmede på internett.

Lykke til! 

Anonymkode: d8c16...020

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg ville heller forhørt meg med fysioterapeuten kjenner til noen som kan hjelpe deg å finne riktig hjelm, enn fremmede på internett.

Lykke til! 

Anonymkode: d8c16...020

Det har jeg alt, hu visste ikke om noen da det ikke er helt normalt at det går så langt. tusen takk! :)

Anonymkode: 15228...ecb

AnonymBruker
Skrevet

En veldig kort periode hadde vi en sånn myk hjelm til vår, siden hun var veldig på å reise seg og forsøke å gå når hun kanskje ikke var helt klar for var så ung. Og det ble litt mye fall. Brukte den veldig lite da for barnet fikk fort kontroll og hun dro gjerne hjelmen av seg også. (Og ja jeg vet mange sier det er viktig at de slår seg for å lære men noen barn er veldig aktive tidlig, før de klarer å lære.. greit å unngå hodeskader når man ikke kan fotfølge barnet hele dagen syntes jeg). Google "myk hjelm baby" eller "hodebeskyttelse baby"

Anonymkode: 86711...0a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...