AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Prøver å designe et lite, nytt kjøkken. Ser mange kombiovner har varmluft og microovn, men ikke vanlig «oppe og nede-varme». Men trenger man egentlig det? Sjelden jeg har sett oppskrifter på slikt i det siste, hvis ikke de er gamle. Jeg trenger gjerne de 14 cm ekstra jeg kan få… Anonymkode: 08fd2...dc3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Jeg bruker omtrent aldri varmluft, foretrekker over og under-varme. Så et omvendt scenario hadde vært greit for meg, kun over og unde-varme, men kun varmluft er en deal-breaker. Anonymkode: c1e5d...47e 6
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 10 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg bruker omtrent aldri varmluft, foretrekker over og under-varme. Så et omvendt scenario hadde vært greit for meg, kun over og unde-varme, men kun varmluft er en deal-breaker. Anonymkode: c1e5d...47e Enig, baking med varmluft er et sjansespill Anonymkode: 69f86...a85 1 1
newman01 Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Prøver å designe et lite, nytt kjøkken. Ser mange kombiovner har varmluft og microovn, men ikke vanlig «oppe og nede-varme». Men trenger man egentlig det? Sjelden jeg har sett oppskrifter på slikt i det siste, hvis ikke de er gamle. Jeg trenger gjerne de 14 cm ekstra jeg kan få… Anonymkode: 08fd2...dc3 Har nå levd rundt 10 år uten micro, går ganske fint. Airfryer derimot, det er kjekt det
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 Jeg klarer meg fint uten varmluft, men ikke uten over og undervarme. Microen brukes sjelden her i huset. Anonymkode: 96fcd...a29 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #6 Skrevet 22. mai 2024 Det kommer jo helt ann på hva og hvordan du bruker oven din TS, hvis du ikke bruker den til annet enn å varme noe er sikkert en slik ordning OK, men om du for eksempel skal bruke den til pizzastein, svineribbe med sprø svor osv så er du avhengig av å ha under / overvarme/grillelement osv.. Baking med varmluft er for meg et håpløst prosjekt og jeg baker mye.. Samtidig bruker jeg damp en god del, noe som også mangler i slike ovner - så for meg er det er "no go" da har jeg heller mikoren på benken de få gangene jeg trenger den.. Anonymkode: cf409...088 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #7 Skrevet 22. mai 2024 Aldri sett en ovn uten varme oppe og nede?! Er vel så selfølgelig at de ikke skriver de i spesifikasjonene? Anonymkode: 99ca1...b6a 2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå