Totti87 Skrevet 22. mai #1 Del Skrevet 22. mai Hei! Er en mann med en litt sær fetish kanskje. Har en svakhet for gummistøvler og synes det er veldig sexy og pirrende at dama har på seg støvler under sex. Kan gjerne tenke meg å høre hva andre tenker om dette? Har dere noe erfaring med å ha div skotøy på under akten, og hvordan hadde dere reagert dersom partneren hadde spurt om du kunne ha på f.eks støvler? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappi Skrevet 22. mai #2 Del Skrevet 22. mai En harmløs kink som jeg ikke hadde sett noe problem med å etterkomme som mann i hvert fall. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Del Skrevet 22. mai Ganske harmløst det da. Jeg hadde nok med en gang tenkt at det var litt merkelig, men så elsker jeg å se at mannen blir kjempetent, så jeg hadde ikke hatt noe problem med det. Anonymkode: a6d32...747 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 22. mai #4 Del Skrevet 22. mai Jeg hadde synes det var helt greit, ikke så uvanlig fetisj med høyhente sko/ lakk/ lær og hadde tatt på gummistøvler hvis mannen ville tent på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 22. mai #5 Del Skrevet 22. mai Hehe, altså gummistøvler er nå en ekstremt harmløs ting å ha på seg. Det kunne jeg fint gjort! Til og med for bare ett ons. Null stress joggedress! 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #6 Del Skrevet 22. mai Hadde nok humret litt, men så lenge de er rene, null problem Anonymkode: 8f658...14d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 22. mai #7 Del Skrevet 22. mai anon01 skrev (56 minutter siden): Hehe, altså gummistøvler er nå en ekstremt harmløs ting å ha på seg. Det kunne jeg fint gjort! Til og med for bare ett ons. Null stress joggedress! Kunne du også tenkt deg å ha på joggedress, eller hadde det blitt stress da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 22. mai #8 Del Skrevet 22. mai Kanskje ikke i senga, men har hatt sex med sko på mange ganger. Både høyhælte, sandaler, joggesko, og ridestøvler. Men tror ikke jeg har hatt sex med gummistøvler på ennå. Men har ingen fetisj for skotøy altså 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totti87 Skrevet 22. mai Forfatter #9 Del Skrevet 22. mai Numii skrev (8 minutter siden): Kanskje ikke i senga, men har hatt sex med sko på mange ganger. Både høyhælte, sandaler, joggesko, og ridestøvler. Men tror ikke jeg har hatt sex med gummistøvler på ennå. Men har ingen fetisj for skotøy altså 😅 Hehe. Ridestøvler synes jeg også er pirrende, men noe færre har stående i gangen kanskje😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Numii Skrevet 22. mai #10 Del Skrevet 22. mai Totti87 skrev (26 minutter siden): Hehe. Ridestøvler synes jeg også er pirrende, men noe færre har stående i gangen kanskje😅 Ridehjelm er på hattehylla, og pisken henger på knaggen 😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totti87 Skrevet 22. mai Forfatter #11 Del Skrevet 22. mai Numii skrev (10 minutter siden): Ridehjelm er på hattehylla, og pisken henger på knaggen 😉 Heldig den mann som får møte deg😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PurpleTuliip Skrevet 22. mai #12 Del Skrevet 22. mai Hadde nok syns det var littegranne morsomt, men alt i alt en veldig sjarmerende fetish som jeg lett hadde blitt med på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totti87 Skrevet 24. mai Forfatter #13 Del Skrevet 24. mai Takk for gode svar. Og godt å lese at dere tenker det ikke er alt for sært:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Del Skrevet 30. mai Innafor å spørre om noen har hatt sex med støvler på?😜 Anonymkode: 855bc...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Del Skrevet 8. juni Nei, men det høres litt pirrende ut☺️ Anonymkode: 855bc...22a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. juni #16 Del Skrevet 9. juni Totti87 skrev (På 24.5.2024 den 7.59): Takk for gode svar. Og godt å lese at dere tenker det ikke er alt for sært:) Det er jo sært, men på en søt måte. 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totti87 Skrevet 9. juni Forfatter #17 Del Skrevet 9. juni Hulderen skrev (3 timer siden): Det er jo sært, men på en søt måte. 😊 Det er hyggelig☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #18 Del Skrevet 9. juni Foretrekker gule viking støvler og hestemaske Anonymkode: beb46...dd1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Totti87 Skrevet 14. juni Forfatter #19 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 16.43): Foretrekker gule viking støvler og hestemaske Anonymkode: beb46...dd1 Gule støvler kan jeg være med på😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14. juni #20 Del Skrevet 14. juni Totti87 skrev (På 22.5.2024 den 12.37): Hei! Er en mann med en litt sær fetish kanskje. Har en svakhet for gummistøvler og synes det er veldig sexy og pirrende at dama har på seg støvler under sex. Kan gjerne tenke meg å høre hva andre tenker om dette? Har dere noe erfaring med å ha div skotøy på under akten, og hvordan hadde dere reagert dersom partneren hadde spurt om du kunne ha på f.eks støvler? Jeg hadde nok fått litt klaus med støvler på beina 🫣. Liker ikke følelsen av svette og klamme bein, så jeg hadde ikke gjort det. Åpne sko hadde gått greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå