M.S Skrevet 22. mai 2024 #1 Del Skrevet 22. mai 2024 Hei jeg og min fru har undersøkt litt med footjobs i siste å er nysjerrig på andre sine meninger rundt dette. Hva er deres tanker og meninger om emnet footjob? Og synes enkelte kvinner det er okay å la mannen sprute sæd på føttene til kvinnen? mvh M23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enjoyitall Skrevet 26. mai 2024 #2 Del Skrevet 26. mai 2024 Digger footjob. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #3 Del Skrevet 26. mai 2024 Kan i rett setting være veldig opphissende, under forutsetning av utstrakt bruk av lube. Anonymkode: a5fbf...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 27. mai 2024 #4 Del Skrevet 27. mai 2024 M.S skrev (På 22.5.2024 den 12.30): Hei jeg og min fru har undersøkt litt med footjobs i siste å er nysjerrig på andre sine meninger rundt dette. Hva er deres tanker og meninger om emnet footjob? Og synes enkelte kvinner det er okay å la mannen sprute sæd på føttene til kvinnen? mvh M23 Hvis det var noe han tente på, så hadde det ikke brydd meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå