Gå til innhold

Hva hjelper dere mot søtsug?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har faktisk ikke søtsug. Hadde det tidligere, men som en over her skrev så løste det seg ved å spise mer god og næringsrik mat. Det er  lurt å se på helheten og hva som skjedde før man kom til søtsuget. Har du spist nok i løpet av dagen? Er du trist, kjeder du deg? Frem til dette er på plass er det lurt å ikke ha søtsaker i huset. Vi har tilfeldigvis ofte liggende en del godteri i boden, men det vil ikke falle  meg inn å spise fra lasset. Lørdag er fast dag for godteri, da tar jeg en sjokolade (30-50g) til kaffen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lizard skrev (54 minutter siden):

Jeg har faktisk ikke søtsug. Hadde det tidligere, men som en over her skrev så løste det seg ved å spise mer god og næringsrik mat. Det er  lurt å se på helheten og hva som skjedde før man kom til søtsuget. Har du spist nok i løpet av dagen? Er du trist, kjeder du deg? Frem til dette er på plass er det lurt å ikke ha søtsaker i huset. Vi har tilfeldigvis ofte liggende en del godteri i boden, men det vil ikke falle  meg inn å spise fra lasset. Lørdag er fast dag for godteri, da tar jeg en sjokolade (30-50g) til kaffen.

Er du en kvinne eller mann?:) Her kommer søtsuget mest før mens. Ikke deppa eller kjeder meg nei

Anonymkode: 27b60...3d4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å få i meg nok mat ila dagen, spesielt proteiner. Da kommer sjelden søtsuget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er du en kvinne eller mann?:) Her kommer søtsuget mest før mens. Ikke deppa eller kjeder meg nei

Anonymkode: 27b60...3d4

Er kvinne. Det hender forsåvidt at jeg blir mer sulten før mens, men har heldigvis helt kvittet meg med søtsuget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Snus😅

Anonymkode: d7c59...54f

Skriver under på det

Anonymkode: 8f8c0...bfd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sjokolade. Funker hver gang.

Anonymkode: 34807...40f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 22.03):

Periodisk faste 

Anonymkode: 3b48b...c45

Samme her. ❤️ 

Anonymkode: 544e1...a9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat kost meg med en skål med jordbær etter litt lett kveldsmat, og skal ha litt tørket frukt også. 

Jeg spiser mye bær, og noe frukt som druer, men koser meg også med noen biter sjokolade, og/eller smågodt. Nude sin sorbet er god, både jordbær og mango. 

Gresk eller kokosyoghurt med proteinpulver og søtningsdråper og fryste bær er også noe som går igjen her. Elllsker det! Særlig kokosyohurt med vaniljeproteinpulver, søtningsdråper med lønnesirupsmak, og chiafrømiks blandet sammen, med fryste kirsebær på toppen i mengder. 🥰🥰🥰😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spis nok til måltidene. Nok protin, karbo og fett. Da har man ikke så mye søtsug

Anonymkode: 125e4...765

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pepsi max, blåbær, bringebær, sukkerfri gele, muslibar, eple.

Anonymkode: a2ae4...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...