AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Det er en følelsesmessig berg og dalbane. Jeg tenker på han hele tiden, sjekker hele tiden om han har sendt melding, gleder meg til å se han, bekymrer meg, redd for å bli såret. Det er konstante tanker, jeg er ufokusert på jobb/hverdagen, vil bare være med han. Er dette vanlig?? Og i så fall når blir det bedre? Anonymkode: b703c...b80
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Det er en følelsesmessig berg og dalbane. Jeg tenker på han hele tiden, sjekker hele tiden om han har sendt melding, gleder meg til å se han, bekymrer meg, redd for å bli såret. Det er konstante tanker, jeg er ufokusert på jobb/hverdagen, vil bare være med han. Er dette vanlig?? Og i så fall når blir det bedre? Anonymkode: b703c...b80 Forelska heter det, ikke betatt. Betatt er når du gløtter litt sideveis og synes det er spennende. Forelskelsen var i noen måneder, så gir det seg. Da blir enten forholdet langvarig eller går i stykker ... Anonymkode: 59450...ab2 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en følelsesmessig berg og dalbane. Jeg tenker på han hele tiden, sjekker hele tiden om han har sendt melding, gleder meg til å se han, bekymrer meg, redd for å bli såret. Det er konstante tanker, jeg er ufokusert på jobb/hverdagen, vil bare være med han. Er dette vanlig?? Og i så fall når blir det bedre? Anonymkode: b703c...b80 Det der er enten forelsket eller besatt. Betatt er en mye mildere form, og kanskje mye sunnere høres det ut som.. Anonymkode: 146f9...c0c 1
Irak Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er en følelsesmessig berg og dalbane. Jeg tenker på han hele tiden, sjekker hele tiden om han har sendt melding, gleder meg til å se han, bekymrer meg, redd for å bli såret. Det er konstante tanker, jeg er ufokusert på jobb/hverdagen, vil bare være med han. Er dette vanlig?? Og i så fall når blir det bedre? Anonymkode: b703c...b80 Er det gjensidig?
Irak Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forelska heter det, ikke betatt. Betatt er når du gløtter litt sideveis og synes det er spennende. Forelskelsen var i noen måneder, så gir det seg. Da blir enten forholdet langvarig eller går i stykker ... Anonymkode: 59450...ab2 Ikke hos meg....Jeg var veldig forelska i min X ihvertfall fire år, før det roa seg... Så det der er det ingen fasit på....
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #6 Skrevet 22. mai 2024 Å være forelsket er jo det fineste som finnes ❤️ Anonymkode: f2fff...18a
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #7 Skrevet 22. mai 2024 Irak skrev (5 timer siden): Er det gjensidig? Det vet jeg ikke helt. Det er vel derfor jeg stresser ekstra mye med det:/ Anonymkode: b703c...b80
svartkatt Skrevet 22. mai 2024 #8 Skrevet 22. mai 2024 Forelskelse er en besettelse. Varer nok lengre når du utsetter deg for personen og det som har med vedkommende å gjøre. Hjelper kanskje å snakke om det (med noen). Se på negative trekk osv. Hehe
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #9 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det vet jeg ikke helt. Det er vel derfor jeg stresser ekstra mye med det:/ Anonymkode: b703c...b80 Ta kontakt du da. Anonymkode: 19c20...cbb
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #10 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ta kontakt du da. Anonymkode: 19c20...cbb Vi har kontakt Anonymkode: b703c...b80
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå