AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Del Skrevet 22. mai 2024 Møter kun chatrobot. De sier de svarer i løpet av et døgn men nå har det gått flere dager. Jeg har ikke fått pengene mine for salg. Kan man nå dem på andre måter enn kun skrive melding? Anonymkode: 8fe4e...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Del Skrevet 22. mai 2024 Det pleier gå flere dager før pengene blir utbetalt, hvor lenge har du venta? Har kjøper godkjent varen? Anonymkode: a64af...968 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Det pleier gå flere dager før pengene blir utbetalt, hvor lenge har du venta? Har kjøper godkjent varen? Anonymkode: a64af...968 Salget var fullført 20 april, men beløpet står ikke på listen over fullførte salg. Anonymkode: 8fe4e...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 22. mai 2024 #4 Del Skrevet 22. mai 2024 Har prøvd jeg også men ingen som svarer her heller 😕 elendig Har ventet på svar fra ett menneske i over to uker nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Del Skrevet 22. mai 2024 Jeg ser at to salgsbeløp er slått sammen så da er det i orden likevel. Anonymkode: 8fe4e...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #6 Del Skrevet 22. mai 2024 Jadasikkert29 skrev (2 minutter siden): Har prøvd jeg også men ingen som svarer her heller 😕 elendig Har ventet på svar fra ett menneske i over to uker nå Hva lurer du på da? Anonymkode: 8fe4e...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 22. mai 2024 #7 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hva lurer du på da? Anonymkode: 8fe4e...c2b Fikk ikke til å skifte mobilnummeret på min side siden man får sms på det nummeret som allerede er registrert på (og det nummeret har jeg ikke lenger) 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå