AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #1 Skrevet 22. mai 2024 Ved et uhell klarte jeg i går kveld å sette alder på tindersøk ned til 25 år istedet på 35, og har pr nå fått oppimot 50 likes fra gutter/menn i 20årene. Jeg selv er i slutten av 30årene, etablert med barn og leilighet, har på profilen min ute etter et forhold, og ikke ons/casual. Er det virkelig så mange yngre menn som kan tenke seg eldre damer? Flere av disse skriver ute etter forhold, og selvfølgelig er mange ute etter bare sex. Dette er nok ikke noe for meg, men ble litt nysgjerrig på hvor seriøst det kan ligge bak å like profilen til ei som er kanskje 11 år eldre, hvor "vanlig" og godtatt er det med slike forhold? Til info ser jeg ikke ut som noen supermodell, går nok under kategorien vanlig og søt 😄 Anonymkode: 214dc...691
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #2 Skrevet 22. mai 2024 Det både er, og har vært, vanligere enn mange tror. Anonymkode: 72793...963 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Det enkleste trikset for menn som ikke får matches er å øke maksalderen. Det er ingen som ønsker å ha den høyt, men man er nødt til det om man vil ha matches med mindre man er blant de 2% beste på Tinder. tldr; unge menn liker ikke gamle damer. Men mange av de har ikke noe annet valg. Anonymkode: 2ea09...062 4
TLR Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det enkleste trikset for menn som ikke får matches er å øke maksalderen. Det er ingen som ønsker å ha den høyt, men man er nødt til det om man vil ha matches med mindre man er blant de 2% beste på Tinder. tldr; unge menn liker ikke gamle damer. Men mange av de har ikke noe annet valg. Anonymkode: 2ea09...062 Jeg er enig med deg i at de fleste unge menn liker vel best yngre kvinner. Det er i mine øyne veldig rart at en på 20 foretrekker en på 40? Fordi du vet ikke hans baktanker??
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 Er det ikke sånn at høye, kjekke unge menn alle vil ha seriøse forhold med gamle damer da? Og de som påstår noe annet er bitter incel? Det har jeg i allefall lært på KG. Anonymkode: c2711...b75 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #6 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Det enkleste trikset for menn som ikke får matches er å øke maksalderen. Det er ingen som ønsker å ha den høyt, men man er nødt til det om man vil ha matches med mindre man er blant de 2% beste på Tinder. tldr; unge menn liker ikke gamle damer. Men mange av de har ikke noe annet valg. Anonymkode: 2ea09...062 Dette stemmer ikke. Men de vil ligge, og det er mye mer ukomplisert med en eldre dame som allerede er etablert. Da slipper de å forholde seg til mas om forhold osv Anonymkode: 9e155...bb3 2
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #7 Skrevet 22. mai 2024 Jeg er også i 30 årene og har fått masse likes (og matcher) av menn fra 20 og opp når jeg har vært på Tinder. De er nok helst interessert i sex og "milf-fantasien", og det er jo helt greit det. De fleste ønsker forhold med noen som er på ca samme alder, men mange sier vel ikke nei til litt casual sex om muligheten byr seg, selv om man hovedsakelig er på leting etter en kjæreste 🙂 Anonymkode: 6037d...969
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #8 Skrevet 22. mai 2024 Tja, det er nå mer rasjonelt enn omvendt, altså mann i 30-åra og kvinne i 20-åra. Tror både menn og kvinner med mye eldre kjærester er på jakt etter frynsegoder av materiell, seksuell eller økonomisk type.. Anonymkode: 65261...0da 1
Gjest Luksusbia Skrevet 22. mai 2024 #9 Skrevet 22. mai 2024 Etter år 2000 har normen gradvis gått fra at 10 år eldre mann var mest akseptert til omvendt. Det dreier seg ikke bare om sex, men økonomi, tenningsmønster og hvor langt liv man kan ha sammen. XX lever lenger en XY i snitt. Unge menn er også lei av hvor lite seriøse og trygge på egen kropp jevnaldrende kvinner er
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #10 Skrevet 23. mai 2024 Jeg merka en veldig forskjell på tinder da jeg gikk fra å være 35 til 36, så antar mange menn har automatisk 35 som maksalder. Men mitt inntrykk er at mange yngre menn genuint synes det er interessant med en dame 10 år eldre. Anonymkode: 17502...db3
Nowayback Skrevet 23. mai 2024 #11 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 8.49): Ved et uhell klarte jeg i går kveld å sette alder på tindersøk ned til 25 år istedet på 35, og har pr nå fått oppimot 50 likes fra gutter/menn i 20årene. Jeg selv er i slutten av 30årene, etablert med barn og leilighet, har på profilen min ute etter et forhold, og ikke ons/casual. Er det virkelig så mange yngre menn som kan tenke seg eldre damer? Flere av disse skriver ute etter forhold, og selvfølgelig er mange ute etter bare sex. Dette er nok ikke noe for meg, men ble litt nysgjerrig på hvor seriøst det kan ligge bak å like profilen til ei som er kanskje 11 år eldre, hvor "vanlig" og godtatt er det med slike forhold? Til info ser jeg ikke ut som noen supermodell, går nok under kategorien vanlig og søt 😄 Anonymkode: 214dc...691 Ikke ta det personlig, for de trykker like på 99 % av alle profiler for å maksimere mulighetene. De er neppe ute etter kjærligheten selv om de påstår det. Hører svært, svært sjeldent om forhold hvor kvinnen er 10 + år eldre enn gutten. Anne Ma og Dunder er nesten de eneste jeg kjenner til. Men på KG er det jo selvsagt 90 % av alle forhold som er slik. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #12 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 8.56): Det enkleste trikset for menn som ikke får matches er å øke maksalderen. Det er ingen som ønsker å ha den høyt, men man er nødt til det om man vil ha matches med mindre man er blant de 2% beste på Tinder. tldr; unge menn liker ikke gamle damer. Men mange av de har ikke noe annet valg. Anonymkode: 2ea09...062 feil...🤦♀️🤦♀️ Anonymkode: a4388...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #13 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 8.49): Ved et uhell klarte jeg i går kveld å sette alder på tindersøk ned til 25 år istedet på 35, og har pr nå fått oppimot 50 likes fra gutter/menn i 20årene. Jeg selv er i slutten av 30årene, etablert med barn og leilighet, har på profilen min ute etter et forhold, og ikke ons/casual. Er det virkelig så mange yngre menn som kan tenke seg eldre damer? Flere av disse skriver ute etter forhold, og selvfølgelig er mange ute etter bare sex. Dette er nok ikke noe for meg, men ble litt nysgjerrig på hvor seriøst det kan ligge bak å like profilen til ei som er kanskje 11 år eldre, hvor "vanlig" og godtatt er det med slike forhold? Til info ser jeg ikke ut som noen supermodell, går nok under kategorien vanlig og søt 😄 Anonymkode: 214dc...691 Ja… newsflash: Menn som vil knulle og dumpe deg sier gjerne at de er ute etter et forhold, for å få anledning til å knulle og dumpe deg. Du er ikke i fullt alvor så naiv som dette, vel? Anonymkode: 66ca5...a2c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #14 Skrevet 24. mai 2024 Luksusbia skrev (På 22.5.2024 den 12.14): Etter år 2000 har normen gradvis gått fra at 10 år eldre mann var mest akseptert til omvendt. Det dreier seg ikke bare om sex, men økonomi, tenningsmønster og hvor langt liv man kan ha sammen. XX lever lenger en XY i snitt. Unge menn er også lei av hvor lite seriøse og trygge på egen kropp jevnaldrende kvinner er At dama er eldre enn mannen er i Norge like vanlig som at mannen er mer enn 7 år år eldre enn dama. Ta med deg eventyrene dine et annet sted. Anonymkode: 66ca5...a2c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #15 Skrevet 24. mai 2024 Høl er høl, og så er det en kjensgjerning at kvinner som nettopp har gått ut av et forhold og som har barn er enklere å få i seng. Det er heller ingen hemmelighet at "alle" kvinner som nylig har blitt single klager over dårlig sex med eksen og nå ønsker de virkelig å oppleve å få seg pult. Frem til de går lei og finner seg en ny make for livet med nye kjærlighetsbarn, for deretter å få et dårlig sexliv igjen.. Du leser om det daglig på Kvinneguiden, som om det kun er mannens oppgave å gi kvinnen et godt sexliv 😂 Kvinner fra midten av tyve årene uten barn søker make for livet så de er mer kresne på hvem de ligger med, og ønsker ikke å bare ligge rundt. Anonymkode: d094d...6f2
Rogadame Skrevet 24. mai 2024 #16 Skrevet 24. mai 2024 Jeg er gift og er 45 år men opplever i ny og ne å bli kontaktet på pm på sosiale medier av bl a menn under 30 år . Opplevde det sist sommer da jeg var ute å feiret en 40 års dag i Stavanger og en annen gang på en privat sommerfest. Men er ikke så dum at jeg inbilder meg at de kommer bort for å fri eller pga min fantastiske personlighet 😂 Milf er vanlig fantasi - og absolutt en kompliment. Men nei ellers takk .
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #17 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 8.56): Det enkleste trikset for menn som ikke får matches er å øke maksalderen. Det er ingen som ønsker å ha den høyt, men man er nødt til det om man vil ha matches med mindre man er blant de 2% beste på Tinder. tldr; unge menn liker ikke gamle damer. Men mange av de har ikke noe annet valg. Anonymkode: 2ea09...062 Feil. Er flust med unge menn som tiltrekkes av eldre damer. Ofte er begrunnelsen at damene utstråler mer trygghet og selvfølelse enn jevnaldrende. Mange menn er også modne for alderen. Er ikke bare uattraktive yngre menn som går etter eldre kvinner. Anonymkode: dfe34...26c
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2024 #18 Skrevet 24. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høl er høl, og så er det en kjensgjerning at kvinner som nettopp har gått ut av et forhold og som har barn er enklere å få i seng. Det er heller ingen hemmelighet at "alle" kvinner som nylig har blitt single klager over dårlig sex med eksen og nå ønsker de virkelig å oppleve å få seg pult. Frem til de går lei og finner seg en ny make for livet med nye kjærlighetsbarn, for deretter å få et dårlig sexliv igjen.. Du leser om det daglig på Kvinneguiden, som om det kun er mannens oppgave å gi kvinnen et godt sexliv 😂 Kvinner fra midten av tyve årene uten barn søker make for livet så de er mer kresne på hvem de ligger med, og ønsker ikke å bare ligge rundt. Anonymkode: d094d...6f2 Hva med 40åringer uten barn? Anonymkode: b1b95...544
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå