Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har funnet en parfyme på finn.no. Dette er en parfyme som var limited edition og er dermed ikke i salg lenger. Det betyr også at den er noen år gammel. Er det "trygt" å kjøpe? Synes tydelig på bildet at den er tatt av, men er godt over halve igjen 

Anonymkode: ee457...7fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avhenger vel kanskje vel så mye om hvordan den har blitt oppbevart og om den lukter vondt?

AnonymBruker
Skrevet
mereo skrev (19 minutter siden):

Avhenger vel kanskje vel så mye om hvordan den har blitt oppbevart og om den lukter vondt?

Er dette jeg tenker litt på også.... for den må jo sendes og man får jo ikke lukta før en kjøper da..  

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Er dette jeg tenker litt på også.... for den må jo sendes og man får jo ikke lukta før en kjøper da..  

Personlig hadde jeg ikke tatt den kjangsen. 

Skrevet

Nei, jeg er veldig i tvil, selv om jeg ikke har funnet parfyme som erstattet den

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg har funnet en parfyme på finn.no. Dette er en parfyme som var limited edition og er dermed ikke i salg lenger. Det betyr også at den er noen år gammel. Er det "trygt" å kjøpe? Synes tydelig på bildet at den er tatt av, men er godt over halve igjen 

Vær forsiktig med fargen på flaska. Er innholdet brunt, så styr unna. Er det for eks rosa som er original fargen, og så er den blank, er den dårlig på lukta og gammel da og. Ser det ut som den originale i fargen, tror jeg det skal gå bra. Og at den er oppbevart tørt og kjølig.

Anonymkode: e27b8...7d7

AnonymBruker
Skrevet

Hva i alle dager kunne vært utrygt med det...? Ser virkelig ikke problemet 

Anonymkode: 34b48...7a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...