Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt tomt for Estails hormonplaster i Norge, og jeg har endelig funne noe som får hverdagen min til å gå rundt. Er det noen som har gått fra Estils til Lenzetto spray? 

Har lidd meg gjennom 6 mnd med blødninger på Estails og endelig er det over. Vil det eventuelt komme igjen med å prøve nye hormonpreparater?

Noen som vet om Lenzetto er vanskelig å få tak i forresten ? 

Har legetime om 14 dager, men fastlegen min vet desverre mindre enn meg om OA, så må lese meg litt opp i forkant. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte lenzetto forrige uke, og da fikk jeg vite at det er leveringsproblemer også på den nå, men ikke så ille som Estalis. Skal du bruke både progesteron og østrogen?

Anonymkode: d0e1f...a4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg startet på Lenzetto og Utrogestan (progesterontabletter) for to uker siden, og da hadde ett av apotekene i nærheten et par pakker Lenzetto, men ingen hadde Utrogestan. Jeg bestilte begge deler via nett fra Apotek1 og hadde det i posten kort tid etterpå.
Har inntrykk av at det meste av hormonpreparater er fullstendig i underskudd overalt, så mange damer vil nok slite fremover uansett hvilke produkter de bruker...

Anonymkode: 907b8...3a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...