AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #41 Del Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Vi opptjener pensjon ved at vi jobber i hele vårt voksne liv. Har man ikke jobbet eller bidratt med skatt gjennom et langt liv, for man ganske naturlig mye mindre enn de som har bidratt. Det synes jeg faktisk er rettferdig også. Vi har ikke råd til å fø på de som bare kommer hit i når de er gamle. Da må dere barna forsørge henne. Anonymkode: 2d0ca...479 Dette. Anonymkode: 50b13...38d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #42 Del Skrevet 22. mai 2024 7000,- høres veldig lite ut. Uansett om hun har bodd her bare noen få år, så har hun rett på en inntekt hun faktisk kan leve av. Jeg er helt sikker på at det finnes andre ordninger til stede, slik at hun kan få mer å rutte med. Uansett hva enkelte ekle folk i denne tråden mener, så er det sånn at Norge lar ikke gamle folk sulte ihjel eller daue på gata i 15 minus. Vi har ordninger når folk sliter. Hun er ikke den eneste personen fra et krigsherjet land som trenger hjelp. Anonymkode: 9c87e...f05 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #43 Del Skrevet 22. mai 2024 Schmuhu skrev (12 timer siden): Er det lønnstrekk på gang? Schmuhu Nei. Anonymkode: 360c5...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jan Brøgger Skrevet 25. mai 2024 #44 Del Skrevet 25. mai 2024 Hun må søke om «Supplerende stønad for personer over 67 år med kort botid i Norge» hos NAV. Lenke her. Da får hun i praksis minstepensjon, som er på 16,000 før og etter skatt. Må søkes en gang i året. Kan bare reise ut fra Norge i 90 dager per år. En del andre uttak og krav. Flere andre har sagt det samme, men jeg skriver det enda tydeligere. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 2. juni 2024 #45 Del Skrevet 2. juni 2024 Tråden er ryddet for nedsettende innhold og svar til dette Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå