Gå til innhold

Føflekker på merkelige plasser

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å få føflekker på rare plasser, har alltid hatt en del føflekker på kroppen min. Men nå i de sene 30årene har de dukket opp på merkelige steder. 

Ene fingern min har fått seg en føflekk. 2 av mine tær, og på penisen. Har så klart fått de sjekket ut, den ene på tåa måtte de fjerne, ettersom den begynte å vokse inn under neglen. 

Har du fått noen føflekker på rare steder etter hvert som du ble eldre? 

Anonymkode: 3874d...6b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fikk du sendt inn den som gikk under neglen? Viktig å få dem sendt inn til biopsi.

Anonymkode: a2a04...b19

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel ikke rart? Jeg har vel stort sett føflekker på alle kroppsdeler, selv om de stort sett er få på hvert sted og små.

Anonymkode: bdd9a...12a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Fikk du sendt inn den som gikk under neglen? Viktig å få dem sendt inn til biopsi.

Anonymkode: a2a04...b19

Ja, den var helt fin.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er vel ikke rart? Jeg har vel stort sett føflekker på alle kroppsdeler, selv om de stort sett er få på hvert sted og små.

Anonymkode: bdd9a...12a

Ja vet ikke. Tror også jeg har 2 på glansen på penishodet. Er 2 små rundinger der som er litt mørkere enn resten. Har føflekker stort sett over hele kroppen. Men at de nå dukker opp på både fingrer, tær, og penis, er nytt.

AnonymBruker
Skrevet

Føflekker kommer jo overalt og penis og vulva er ikke helt uvanlig og merkelig sted å få føflekk. :) 

Når har du jo fått sjekket en føflekk og alt var greit, så lenge du følger med så hadde jeg ikke stresset noe mer med det.

Anonymkode: 60112...4ba

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...