AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Skrevet 21. mai 2024 Hvordan vet man om en får det bedre etter flytting? Er risk å selge før man kjøper siden da har man ofte kun en måned på seg for å finne noe nytt før overtagelsen av den gamle. Anonymkode: fde7a...6f5
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Skrevet 22. mai 2024 Hva gjør at du mistrives der du bor nå da? Anonymkode: 46436...837
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #4 Skrevet 22. mai 2024 Du må finne ut hva er riktig for deg. Og da mener jeg det virkelig, for deg! Ikke noe du tror fordi andre har sagt det, ikke noe foreldrene dine har sagt, men du selv. Hva som gir deg ro, hva som gir deg energi, når er det du virkelig trives. Hva har du lyst å gjøre på fritid. Har du fritid, forresten? Slik, du trenger ikke et hus med hage hvis du ikke liker å arbeide med hage. Men du trenger ikke en leilighet i by-sentrum, hvis du aldri går på kaffe eller bar. Anonymkode: dde2d...5ad
enkefru Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 Jeg tror mange lever i villfarelsen om at ting blir bedre bare "dersom-hvisomatte"... jeg har ingen tro på at det alltid er så lurt, noen ganger kanskje, men sjelden... da blir det mer som en "flykter" fra problemene, bedre å konfrontere dem og ta tak i hva som er vanskelig/problematisk. 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #6 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Hvordan vet man om en får det bedre etter flytting? Man kan ikke vite det, selvsagt, for man vet jo aldri hundre prosent sikkert hvordan det er der man flytter. Selv lager jeg lister. Hva er det som gjør at jeg ikke trives her jeg bor? Hva er fordeler og ulemper med å flytte? Hva trenger jeg på et nytt sted for å ha det bra? Jeg trenger mest mulig ro og fred og trygghet. Der jeg bor er det ikke det, så da vil jeg prøve å finne det. Men du vet hva som er viktig for deg. Anonymkode: e704a...5c3 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #7 Skrevet 22. mai 2024 Jeg trenger ingen naboer men de husene går langt ut over budsjettet mitt. Trenger ro, fred og trygghet jeg også. Og en fin plass til begge hundene mine. Anonymkode: fde7a...6f5
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2024 #8 Skrevet 23. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg trenger ingen naboer men de husene går langt ut over budsjettet mitt. Trenger ro, fred og trygghet jeg også. Og en fin plass til begge hundene mine. Anonymkode: fde7a...6f5 Kan du flytte til et sted der du får mer for pengene? Anonymkode: e704a...5c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå