AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Del Skrevet 21. mai 2024 Jeg er en helt elendig sjåfør og liker ikke å kjøre bil. Unngår det så mye som mulig, men av og til må jeg. Jeg blir bare dårligere og dårligere til å kjøre for hvert år som går. Nå er det så ille at jeg gruer meg og skjelver når jeg er i trafikken. Bør jeg bare slutte å kjøre, eller finnes det tips som hjelper? Anonymkode: d1fff...3d7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #2 Del Skrevet 21. mai 2024 Ja det finnes tips som hjelper. Du kan ta noen kjøretimer hos en trafikkskole og beskrive problematikken din. Så kan du jobbe med trafikklærer målrettet med det du ikke føler deg gode på. Det er ingen skam og du vil bli tatt på alvor. Kos deg! Anonymkode: 82a5f...cdb 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #3 Del Skrevet 22. mai 2024 Du bør enten slutte å kjøre(ekstremt upraktisk) eller ta noen kjøretimer på en kjøreskole. Forklar problematikken, en kjørelærer forstå og kan hjelpe deg til å bli trygg igjen. Hva enn du gjør - ikke fortsett i sporet du er i. Du KAN komme deg ut av det, og jeg hater å møte usikre og dårlige sjåfører. Det skaper usikre og farlige situasjoner. Ta ansvar for deg selv og dine medtrafikanter. Anonymkode: 331e0...30f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 22. mai 2024 #4 Del Skrevet 22. mai 2024 Få hjelp av en trafikkskole eller evt noen som kan øvelseskjøre med deg. Deretter må du kjøre jevnlig, sånn at du blir trygg i trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #5 Del Skrevet 29. mai 2024 Ja, som andre sa, kjøreskoler tilbyr fornying-kurs. Timene hos kjøreskolen er dyre, men seriøst, dine egne nerver, ditt komfort, og mest av alt, sikkerhet og liv til deg og andre mennesker, er mer verdt enn noen tusenlapper. Anonymkode: b357a...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 29. mai 2024 #6 Del Skrevet 29. mai 2024 For å bli en god sjåfør må man ha mengdetrening. Oppsøk en kjøreskole og forklar situasjonen din. Kjør MASSE når du har tatt noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 29. mai 2024 #7 Del Skrevet 29. mai 2024 Oppsøk kjøreskole og forklar problemet og få hjelp der. Og etterpå må du holde kjøringen ved like Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #8 Del Skrevet 29. mai 2024 Du burde kjøre mer ❤️ Anonymkode: cfe87...722 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2024 #9 Del Skrevet 29. mai 2024 Du må trene trene og trene. Eneste måten å bli bedre i noe. Anonymkode: 5f280...5c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå