-Fisken- Skrevet 11. februar 2006 #1 Skrevet 11. februar 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=160312 "Jeg trenger en ambulanse. Jeg har nettopp født et barn. Jeg tror at babyen ligger i toalettet"
Gjest Gjest Skrevet 11. februar 2006 #2 Skrevet 11. februar 2006 Og dette er 3. eller 4. gang VG trykker en artikkel med overskriften "fødte i do" siden midten av 1980-tallet.
Gjest Piper Skrevet 11. februar 2006 #3 Skrevet 11. februar 2006 (endret) "TROR"???!? Om dama ikke har fått med seg at hun er gravid, så må hun da vite hvordan en baby ser ut? Og hvis du tror at det ligger en baby i doen, så stikker du da hånden nedi, uansett om det er litt ekkelt??? Jeeezez. ← Utrolig lett å si, for noen som ikke har vært i situasjonen. Må være en god følelse, å være så mye bedre enn andre, eller? Endret 11. februar 2006 av Piper
Gjest gjesta Skrevet 11. februar 2006 #4 Skrevet 11. februar 2006 Tenk hvis babyen hadde drukna da??? Uansett bra at det endte godt, men slike historier begynner å bli ganske vanlige nå, er ikke første gangen jeg har hørt om dofødsler for å si det sånn...
Gjest Piper Skrevet 11. februar 2006 #5 Skrevet 11. februar 2006 (endret) Nå har ikke babyen dødt, og en kan ikke henge seg opp i hva som kunne ha hendt. Vi reagerer alle ulikt på ulike hendelser, og en kan aldri vite hvordan en selv ville reagert i en slik situasjon. Veldig mange sier de skal drepe den som skader barnet, men når det vel hender er det det siste de tenker på for fokuset går da på barnet. Så hvordan vi ville reagert, kan være så utrolig forskjellig til hvordan vi faktisk reagerer. Moren til barnet trodde hun spontanaboterte, og da tror en kanskje ikke barnet er levende. En kan jo også reagerer med sjokk, så å kritisere noen for det de har gjort blir så feil når man selv ikke har vært i en slik situasjon. Endret 11. februar 2006 av Piper
Latee Skrevet 11. februar 2006 #6 Skrevet 11. februar 2006 Utrolig lett å si, for noen som ikke har vært i situasjonen. Må være en god følelse, å være så mye bedre enn andre, eller? ← Hehe, der ble historien lastet ned. Ikke fullt så lenger! Men likevel... ← Må lese litt nedover vet du
Gjest Gjesta Skrevet 11. februar 2006 #7 Skrevet 11. februar 2006 Tenk hvis babyen hadde drukna da??? Uansett bra at det endte godt, men slike historier begynner å bli ganske vanlige nå, er ikke første gangen jeg har hørt om dofødsler for å si det sånn... ← Men det er jo ikke dermed sagt at det er blitt vanligere at de faktisk skjer. Jeg har mer tro på at det er mer vanlig at det skrives om dem i avisene, og at de dermed får mer fokus. Jeg er temmelig sikker på at mange ting har skjedd og skjer som vi ikke vet om, som vi ville reagert sterkt på. Slik kommer det alltid til å være, og slik har det alltid vært.
Latee Skrevet 11. februar 2006 #8 Skrevet 11. februar 2006 Har veldig ustabilt trådløst nettverk Og har hørt div historier om damer som ikke anet de var gravide og ooops, der ligger en baby i toalettet... Til Piper; jeg har ingen "god følelse" ved å tro at jeg er bedre enn alle andre. Jeg bare sa at om jeg trodde det lå en baby i do, hadde jeg forsøkt å fiske den opp, om den var død eller levende. Ikke si at det er galt?!??! ← Skjønner hva du mener Hørt mange sånne historier også. Tom hørt historier om damer som plutselig har fått veer og ikke skjønt noe. Fatter ikke at man kan være 9 mnd gravid og ikke vite noen ting..
Gjest Gjest Skrevet 12. februar 2006 #9 Skrevet 12. februar 2006 Jeg bare sa at om jeg trodde det lå en baby i do, hadde jeg forsøkt å fiske den opp, om den var død eller levende. Ikke si at det er galt?!??! ← Antakeligvis var hun i sjokk, i og med at hun trodde hun hadde abortert. Hun følte seg vel ikke sterk nok til å takle å "fiske" opp sitt døde barn (i allefall det hun trodde.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå