AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Skrevet 21. mai 2024 Jeg veier 75 kg, er 162 høy. 55 år Ser ellers grei ut.Singel. Voksne utflyttede barn. Forstår alder og vekt motarbeider meg. Men jeg har så lyst, stor sexlyst. Ønsker ikke fast forhold. Trives alene, men har lyst på menn, gjerne flere menn, gjerne litt røfft. Har hatt lyst på det i flere år, men vet ikke hvordan jeg kan gå frem. Går sjeldent ut på byen og når jeg gjør det, er det gjerne med venninner og da passer det ikke å prøve seg på en mann eller to for kvelden. Er også litt redd for å gå ut alene og at noen kjente skulle se meg i het flørt med en mann eller flere, her jeg bor. Ønsker så gjerne å oppleve uforpliktende, litt rå sex med en mann eller flere, uten tanke på videre forhold. Er det feks et utested i Oslo jeg kunne dratt til alene uten å føle meg dum, hvis jeg turte å svare på tilnærmelser? Oslo er lett tilgjengelig for meg, selv om jeg ikke bor midt i Oslo. Noen som har et sted å anbefale? Anonymkode: a6a28...edf 3
AnonymBrukerNeida Skrevet 21. mai 2024 #3 Skrevet 21. mai 2024 Selvfølgelig er det håp! Nå er ikke jeg så kjent med utestedene i Oslo, men kanskje du kan prøve en form for dating-app eller annen online dating? Da er det kanskje lettere å være litt mer direkte uten å være redd for at du møter på noen du kjenner med det første. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #4 Skrevet 21. mai 2024 Jada finnes nok av milfer der ute. Bare logg deg på Tinder så skal du se det blir fart på sakene. Anonymkode: 15378...a3d 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #5 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tinder Anonymkode: d0f55...f08 Men må jeg ikke legge ut fullt navn og gjenkjennelig bilder av hvem jeg er der? Anonymkode: a6a28...edf
Rosa Gnom Skrevet 21. mai 2024 #6 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men må jeg ikke legge ut fullt navn og gjenkjennelig bilder av hvem jeg er der? Anonymkode: a6a28...edf Nei. Du kan kalle deg hva du vil. Du må registrere deg med navn og bilder,men det er det ingen andre som får se med mindre du velger det. Kallenavn kan du velge helt selv og bilder kan du ha uten ansikt feks om du er redd for å bli kjent igjen. Så du kan være veldig anonym på tinder hvis du ønkser. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #7 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Jeg veier 75 kg, er 162 høy. 55 år Ser ellers grei ut.Singel. Voksne utflyttede barn. Forstår alder og vekt motarbeider meg. Men jeg har så lyst, stor sexlyst. Ønsker ikke fast forhold. Trives alene, men har lyst på menn, gjerne flere menn, gjerne litt røfft. Har hatt lyst på det i flere år, men vet ikke hvordan jeg kan gå frem. Går sjeldent ut på byen og når jeg gjør det, er det gjerne med venninner og da passer det ikke å prøve seg på en mann eller to for kvelden. Er også litt redd for å gå ut alene og at noen kjente skulle se meg i het flørt med en mann eller flere, her jeg bor. Ønsker så gjerne å oppleve uforpliktende, litt rå sex med en mann eller flere, uten tanke på videre forhold. Er det feks et utested i Oslo jeg kunne dratt til alene uten å føle meg dum, hvis jeg turte å svare på tilnærmelser? Oslo er lett tilgjengelig for meg, selv om jeg ikke bor midt i Oslo. Noen som har et sted å anbefale? Anonymkode: a6a28...edf 55..10 kg ekstra myk polstring og kåt..🤭. Er det håp..? Det er bankers frue! Anonymkode: cbb05...a1c 4 4
Village Skrevet 21. mai 2024 #8 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg veier 75 kg, er 162 høy. 55 år Ser ellers grei ut.Singel. Voksne utflyttede barn. Forstår alder og vekt motarbeider meg. Men jeg har så lyst, stor sexlyst. Ønsker ikke fast forhold. Trives alene, men har lyst på menn, gjerne flere menn, gjerne litt røfft. Har hatt lyst på det i flere år, men vet ikke hvordan jeg kan gå frem. Går sjeldent ut på byen og når jeg gjør det, er det gjerne med venninner og da passer det ikke å prøve seg på en mann eller to for kvelden. Er også litt redd for å gå ut alene og at noen kjente skulle se meg i het flørt med en mann eller flere, her jeg bor. Ønsker så gjerne å oppleve uforpliktende, litt rå sex med en mann eller flere, uten tanke på videre forhold. Er det feks et utested i Oslo jeg kunne dratt til alene uten å føle meg dum, hvis jeg turte å svare på tilnærmelser? Oslo er lett tilgjengelig for meg, selv om jeg ikke bor midt i Oslo. Noen som har et sted å anbefale? Anonymkode: a6a28...edf Stikk innom ClubFantasy i Sandvika på en fredag kveld.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #10 Skrevet 21. mai 2024 I Oslo? På Smuget husker jeg det var mange godt voksne som var løse i snippen. Anonymkode: da8c0...d20
kjekkfyr Skrevet 21. mai 2024 #11 Skrevet 21. mai 2024 (endret) Det er endeløst med håp for deg skal du vite 😊 Du er bare dine egne begrensninger akkurat nå - det er massevis av menn som gjerne vil gjøre det meste sammen med deg ☺️ Så, det handler nok om å finne akkurat den tryggheten du spør om for hvor du trygt føler du kan gå frem. Tinder er vel en opplagt mulighet, ellers de fleste kontaktsider eller andre sider der slik diskuteres 😊 Så det er bare å ta for seg og nyte, kjære deg - ingen har noe som helst med det 😉 Endret 21. mai 2024 av kjekkfyr 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #13 Skrevet 21. mai 2024 Det er helt normalt å ha litt overvekt i den alderen, jeg har det selv og både lege og gynekolog mente det var helt greit i min alder. Anonymkode: 1368f...66e 1
Nowayback Skrevet 21. mai 2024 #14 Skrevet 21. mai 2024 Så klart. Jeg er 38, skulle gjerne opplevd en dame som deg. Melder meg frivillig 😄 1
feliek54 Skrevet 22. mai 2024 #15 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg veier 75 kg, er 162 høy. 55 år Ser ellers grei ut.Singel. Voksne utflyttede barn. Forstår alder og vekt motarbeider meg. Men jeg har så lyst, stor sexlyst. Ønsker ikke fast forhold. Trives alene, men har lyst på menn, gjerne flere menn, gjerne litt røfft. Har hatt lyst på det i flere år, men vet ikke hvordan jeg kan gå frem. Går sjeldent ut på byen og når jeg gjør det, er det gjerne med venninner og da passer det ikke å prøve seg på en mann eller to for kvelden. Er også litt redd for å gå ut alene og at noen kjente skulle se meg i het flørt med en mann eller flere, her jeg bor. Ønsker så gjerne å oppleve uforpliktende, litt rå sex med en mann eller flere, uten tanke på videre forhold. Er det feks et utested i Oslo jeg kunne dratt til alene uten å føle meg dum, hvis jeg turte å svare på tilnærmelser? Oslo er lett tilgjengelig for meg, selv om jeg ikke bor midt i Oslo. Noen som har et sted å anbefale? Anonymkode: a6a28...edf Uten tvil så er det håp for deg. Jeg kjenner flere menn som gjerne vil ha sex med ei på din alder. Mange her foreslår tinder men det kjenner jeg ikke til, men jeg er på noen chat kanaler og vet det er flere seriøse der som ønsker kos med dame på din alder. Det finnes også flere som bare vil ha de over 50. men på chat kanaler er det også noen useriøse. Men det som kan være skummelt for dere damer er at det er også noen som du ikke kan stole på og kan skade deg. Det gjelder både om du treffe de på byen eller på nett.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #16 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg veier 75 kg, er 162 høy. 55 år Ser ellers grei ut.Singel. Voksne utflyttede barn. Forstår alder og vekt motarbeider meg. Men jeg har så lyst, stor sexlyst. Ønsker ikke fast forhold. Trives alene, men har lyst på menn, gjerne flere menn, gjerne litt røfft. Har hatt lyst på det i flere år, men vet ikke hvordan jeg kan gå frem. Går sjeldent ut på byen og når jeg gjør det, er det gjerne med venninner og da passer det ikke å prøve seg på en mann eller to for kvelden. Er også litt redd for å gå ut alene og at noen kjente skulle se meg i het flørt med en mann eller flere, her jeg bor. Ønsker så gjerne å oppleve uforpliktende, litt rå sex med en mann eller flere, uten tanke på videre forhold. Er det feks et utested i Oslo jeg kunne dratt til alene uten å føle meg dum, hvis jeg turte å svare på tilnærmelser? Oslo er lett tilgjengelig for meg, selv om jeg ikke bor midt i Oslo. Noen som har et sted å anbefale? Anonymkode: a6a28...edf Kom deg på nett. Det vil være hundrevis som prøver seg. Men bruk for guds skyld kondom, da det florerer av sykdommer for tiden. Og vær selektiv og trygg. Ikke møtt fremmede i situasjoner du ikke kan komme deg vekk fra. Anonymkode: e1a6d...b3b 1
Irak Skrevet 22. mai 2024 #17 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg veier 75 kg, er 162 høy. 55 år Ser ellers grei ut.Singel. Voksne utflyttede barn. Forstår alder og vekt motarbeider meg. Men jeg har så lyst, stor sexlyst. Ønsker ikke fast forhold. Trives alene, men har lyst på menn, gjerne flere menn, gjerne litt røfft. Har hatt lyst på det i flere år, men vet ikke hvordan jeg kan gå frem. Går sjeldent ut på byen og når jeg gjør det, er det gjerne med venninner og da passer det ikke å prøve seg på en mann eller to for kvelden. Er også litt redd for å gå ut alene og at noen kjente skulle se meg i het flørt med en mann eller flere, her jeg bor. Ønsker så gjerne å oppleve uforpliktende, litt rå sex med en mann eller flere, uten tanke på videre forhold. Er det feks et utested i Oslo jeg kunne dratt til alene uten å føle meg dum, hvis jeg turte å svare på tilnærmelser? Oslo er lett tilgjengelig for meg, selv om jeg ikke bor midt i Oslo. Noen som har et sted å anbefale? Anonymkode: a6a28...edf Er det håp for meg så er det håp for deg også 😂😂😂😂. Jeg er en petite fyldig dame 🤭. Liker å tro at det jeg ikke har med meg evt på utseende fronten tar jeg igjen i lekenhet og sjarm, for de mannfolka som liker sånt.....Jeg har ikke vært mye singel for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #18 Skrevet 22. mai 2024 Mange menn er desperate, og tar ukritisk imot alt de kan få, uavhengig av alder, utseende og vekt. Det er alltid håp for kvinner som vil ha sex🤣 Anonymkode: 2026e...980 1
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #19 Skrevet 22. mai 2024 Selvfølgelig er det håp. Som kompisene mine sier: spre beina. Ingen bryr seg om du går ut alene, det oser selvtillit. Gå ut, ta en drink, føler du det ikke, går du hjem igjen - så jævlig enkelt er det. Jeg derimot tenker at tilbud vil man alltid få, men jeg er ute etter god sex, ikke bare en pikk som går inn og ut og skal tømme seg Anonymkode: 62409...bd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå