Gå til innhold

Hva synes du om foten min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Foreslår du operasjon?

(Jeg er i 20 årene)

Snapchat-244373407.jpg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer jo an på om du har vondt eller ikke, og om du kan få andre skader av å gå slik. 

Anonymkode: 3524a...0f1

Skrevet

Har du smerter da?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som at du egentlig ikke syns den ser så ille, men vil operere det hvis andre synes det er stygt? Jeg synes ikke du trenger å operere pga utseendet. Mange har rare føtter uten at jeg kunne brydd meg mindre.

Anonymkode: cdd8d...d3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt operasjon. 

Anonymkode: 1c7be...92b

AnonymBruker
Skrevet

Det kan ikke være behagelig for deg å ha på deg vanlige sko? Isåfall bør du jo operere. 

Føtters utseende spiller vel ingen rolle. Jeg hadde ikke løftet et øyenbryn. Jeg pleier forøvrig ikke å studere folks føtter. 

Anonymkode: 34fd9...1c0

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan ikke være behagelig for deg å ha på deg vanlige sko? Isåfall bør du jo operere. 

Føtters utseende spiller vel ingen rolle. Jeg hadde ikke løftet et øyenbryn. Jeg pleier forøvrig ikke å studere folks føtter. 

Anonymkode: 34fd9...1c0

Går greit med vanlige sko, men ingen høye hæler som passer... ikke engang wide fit fra Zalando :(

Skrevet

Operasjonen vil redusere bevegligheten i stortåen ganske mye, og noen får også litt plager smerter i ettertid. De jeg har snakket med som har tatt den oprasjonen hadde blanede erfaringer. Er plagene dine rent kosmetiske er det ikke nødvendigvis verdt det. 

• 5 måneder senere...
Skrevet
Liebe skrev (6 minutter siden):

Pen !! Ikke operer

Fotfetisj på en fredag som drar frem så gammel post? 🤣🦶🏻Jeg kan love deg at mine føtter har ikke har så pene tær og negler 😵‍💫🤐😂

Hva gikk du for TS? 

Skrevet
AlexandraX skrev (På 21.5.2024 den 19.22):

Foreslår du operasjon?

(Jeg er i 20 årene)

Snapchat-244373407.jpg

Ser ut som en fot som har blitt «mishandlet» i dårlige egnede sko for å bevare føttene resten av livet. 

Vil tro disse føttene vil komme til å plage deg mye etterhvert som de blir brukt og tiden går. Eneste måten du kan avhjelpe at dette ikke blir verre enn nødvendig er å finne gode sko. 
Å operere føtter er sjelden eller aldri vellykket. Det kan gjøre føttene noe bedre, men du får aldri tilbake de føttene du kunne hatt om du hadde tatt mer hensyn til føttene og mindre hensyn til forfengelighet, høye heler og smale sko. 

Noen kan jo passe på å dra frem igjen denne tråden om 20 år, og ts kan da legge ut pppdeteringer så får vi se hvordan det går?

Anonymkode: ddea6...ebf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...