AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Skrevet 21. mai 2024 Jeg gikk i fella... Selvom jeg er i ett godt etablert forhold med mann, barn, hus, jobb og den hektiske hverdagen så endte jeg opp med å føle noe for noen andre, noe jeg syntes var skummelt.. Han var en felles venn for hele gjengen vår, vi har hatt daglig kontakt i flere år, alle sammen. Det siste året har jeg merket at jeg liker han godt å jeg har kanskje vært litt dristig i ordvalg og gitt mye oppmerksomhet, men jeg har helt ærlig talt ikke tenkt tanken om at jeg en dag kan falle for ham! Jeg har jo alltid vært veldig gla i han å satt pris på han som en venn, men i det siste ga det meg store sommerfugler i magen når jeg så han å jeg har kjent på en enorm tilfredshet etter lengre samtaler med han... For 2 uker siden tok jeg meg selv i å føle alt for mye å jeg kunne ikke ha det sånn! Jeg er ikke typen til hverken å ha hemmelige forhold, flørte på grensen til utroskap eller ihvertfall ikke forlate mann og barn for grønnere gress. Jeg valgte å blokkere han på sosiale medier, jeg antar og håper at han har skjønt hvorfor og at det ikke blir en alt for klein situasjon i forhold til resten av vennegruppen, jeg tviler på at han kommer til å si noe om det til noen, sånn jeg kjenner han.. Å blokkere handler mest om å beskytte meg selv, egoet mitt tåler ikke se noe fra han før sommerfuglene løper rebelsk i meg, men jeg vet jo at vi til slutt vil møtes i sosiale sammenhenger. Hva som eventuelt skjer om vi møtes alene å han spør meg om det vet jeg ikke men det må jeg ta stilling til om det skjer, han har foreløpig ikke tatt kontakt på noen annen måte ihvertfall så jeg tipper det ikke stikker så dypt for han som for meg uansett.. Jeg lurer bare på hvor lang tid det kan komme til å ta før dette ikke gjør vondt lengre? Som sagt er jeg overhodet ikke interessert i å føle noe som helst for noen andre enn den jeg bor sammen med, men jeg klarte tydeligvis ikke å bestemme over følelsene mine så nå må jeg bare holde meg til den nye kursen... Jeg har jo ikke bare blokkert en mann jeg hadde en greie for, men også en veldig god venn, en jeg er veldig gla i å som jeg savner veldig å ha 1-1-kontakt med. Det kjennes jo ut som kjærlighetssorg dette her, men vil det gå over? Anonymkode: d51b0...539
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #2 Skrevet 21. mai 2024 Når man slutter å dyrke den Anonymkode: 24123...7e1 1
Irak Skrevet 21. mai 2024 #3 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Når man slutter å dyrke den Anonymkode: 24123...7e1 Det er ikke sikkert.... 1
Irak Skrevet 21. mai 2024 #4 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gikk i fella... Selvom jeg er i ett godt etablert forhold med mann, barn, hus, jobb og den hektiske hverdagen så endte jeg opp med å føle noe for noen andre, noe jeg syntes var skummelt.. Han var en felles venn for hele gjengen vår, vi har hatt daglig kontakt i flere år, alle sammen. Det siste året har jeg merket at jeg liker han godt å jeg har kanskje vært litt dristig i ordvalg og gitt mye oppmerksomhet, men jeg har helt ærlig talt ikke tenkt tanken om at jeg en dag kan falle for ham! Jeg har jo alltid vært veldig gla i han å satt pris på han som en venn, men i det siste ga det meg store sommerfugler i magen når jeg så han å jeg har kjent på en enorm tilfredshet etter lengre samtaler med han... For 2 uker siden tok jeg meg selv i å føle alt for mye å jeg kunne ikke ha det sånn! Jeg er ikke typen til hverken å ha hemmelige forhold, flørte på grensen til utroskap eller ihvertfall ikke forlate mann og barn for grønnere gress. Jeg valgte å blokkere han på sosiale medier, jeg antar og håper at han har skjønt hvorfor og at det ikke blir en alt for klein situasjon i forhold til resten av vennegruppen, jeg tviler på at han kommer til å si noe om det til noen, sånn jeg kjenner han.. Å blokkere handler mest om å beskytte meg selv, egoet mitt tåler ikke se noe fra han før sommerfuglene løper rebelsk i meg, men jeg vet jo at vi til slutt vil møtes i sosiale sammenhenger. Hva som eventuelt skjer om vi møtes alene å han spør meg om det vet jeg ikke men det må jeg ta stilling til om det skjer, han har foreløpig ikke tatt kontakt på noen annen måte ihvertfall så jeg tipper det ikke stikker så dypt for han som for meg uansett.. Jeg lurer bare på hvor lang tid det kan komme til å ta før dette ikke gjør vondt lengre? Som sagt er jeg overhodet ikke interessert i å føle noe som helst for noen andre enn den jeg bor sammen med, men jeg klarte tydeligvis ikke å bestemme over følelsene mine så nå må jeg bare holde meg til den nye kursen... Jeg har jo ikke bare blokkert en mann jeg hadde en greie for, men også en veldig god venn, en jeg er veldig gla i å som jeg savner veldig å ha 1-1-kontakt med. Det kjennes jo ut som kjærlighetssorg dette her, men vil det gå over? Anonymkode: d51b0...539 Det er det ingen fasit på dessverre... Håper det går over for din del, siden du har tatt et valg om å ikke ha kontakt med han...
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2024 #5 Skrevet 22. mai 2024 Godt du blokkerte så tidlig, da er det håp tror jeg. Her lot jet det gå noen måneder og nå er jeg lost for evig. 😢 Anonymkode: 093b7...5e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå