Gå til innhold

Annerledes

Hunmedham

Anbefalte innlegg

Jeg synes noe er "rart" sammenlignet med det jeg leser om andre. Jeg får aldri klitorisorgasme, uansett hvor mye jeg får munnsex eller hvor mye jeg tester ut ulike vibratorer. Det funker ikke, jeg blir bare følelsesløs og doven. Men jeg får orgasme fort ved inntrengning og kan fortsette å komme gjennom helt vanlig inn/ut-sex. Men det har jeg forstått er uvanlig, og stikk motsatt av hva andre snakker om. Jeg kan også tenne kraftig ved å bli berørt på brystene, faktisk sånn at jeg på kort tid kan gå fra helt vanlig hverdagsmodus til ville-ha-sex-NÅ!-modus ved bare ganske enkle stryk over bryster/brystvorter. Dansegulv-klåing har alltid vært "risikabelt" for meg. Jeg skriver ikke dette for å si at jeg har et problem, liksom - og hva skal jeg gjøre. Jeg er mer nysgjerrig, om dette bare er rart, eller om andre har hørt om eller erfart noe sånt. Har snakket med gynekolog, som ikke hadde hørt noen beskrive noe lignende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tenker det er like normalt som andre reaksjonsmønstre. 

Om noe er du kanskje nevrodivergent. Altså ikke nevrotypisk slik folk flest er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er som deg. 

Brystene er som på-brytere. Vi øver på at jeg kan komme kun ved stimulering av brystene.

Kan ikke fingre meg til orgasme.  Kommer vaginalt av å ri hingsten min. 

Kommer ikke ved slikking av klitoris. 

Kan legge til at jeg er kvinne 39 år, heterofil,  onanerer mest i forhold og fantaserer om mannen. Har aldri fantasert om noen jeg ikke er i forhold med. 

Trenger vel ikke ha noen diagnose fordi om?

Anonymkode: 9ba32...61a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...