AnonymBruker Skrevet 21. mai #1 Del Skrevet 21. mai Jeg er en mamma og samboer på 33 år. Vi har to barn som går på barneskole. Jeg lider av Et grusomt problem ! Jeg er så sjalu. Jeg er ikke veldig sjalu på samboer men gjennom barna. Jeg tåler ikke at andre barn har flere venner enn mine barn. Jeg orker ikke å se på at mine barn ikke er førstevalg for andre. Jeg begynner nesten å grine hvis barna forteller at en av Vennene dems skal få besøk en dag og de ikke også er invitert. Får hjertebank og blir urolig. Da tenker jeg at mine barn mister sine venner. Hvis mine barn går alene ut av skolegården mens de andre i deres klasse går sammen, ja da blir jeg så lei meg og humøret er ødelagt . Jeg skal skaffe profesjonell hjelp til meg selv. Men er det flere som har det slik her inne og som vet hva dette handler om? Anonymkode: 91b27...72f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #2 Del Skrevet 22. mai Det er ikke normalt, så bra at du skaffer hjelp Anonymkode: 07e98...767 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #3 Del Skrevet 22. mai AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg er en mamma og samboer på 33 år. Vi har to barn som går på barneskole. Jeg lider av Et grusomt problem ! Jeg er så sjalu. Jeg er ikke veldig sjalu på samboer men gjennom barna. Jeg tåler ikke at andre barn har flere venner enn mine barn. Jeg orker ikke å se på at mine barn ikke er førstevalg for andre. Jeg begynner nesten å grine hvis barna forteller at en av Vennene dems skal få besøk en dag og de ikke også er invitert. Får hjertebank og blir urolig. Da tenker jeg at mine barn mister sine venner. Hvis mine barn går alene ut av skolegården mens de andre i deres klasse går sammen, ja da blir jeg så lei meg og humøret er ødelagt . Jeg skal skaffe profesjonell hjelp til meg selv. Men er det flere som har det slik her inne og som vet hva dette handler om? Anonymkode: 91b27...72f Hvordan var det når du var liten? Ble du utestengt eller følte du deg mindreverdig andre ? Kan være gammelt grums som kommer tilbake via egne barn. Anonymkode: 91b27...72f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai #4 Del Skrevet 22. mai Det er ikke nødvendigvis irrasjonelt. Ofte er det mange småting man i ettertid tenker at man burde reagert på når man finner ut at eget barn har blitt utestengt eller mobbet. Det kan hende det du ser faktisk er reellt. Anonymkode: e85ba...81a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå