Gå til innhold

Finne nytt segmentblad til multikutter fra Tech-Pro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes et par forskjellige varianter. Innfestingen kan være ulik mellom de ulike, så ta med deg det knekte bladet til din lokale Jernia/Jula/Obs bygg/Biltema/etc så finner du nok et som passer. 

Den ligner veldig på billig-multikutteren min fra Biltema, men ikke sikkert de er lager på samme fabrikk fordet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (1 time siden):

Ser ikke det ut som standard StarLock låsesystem da? Samme som Fein og Bosch GOP bruker

Slik som denne: Fein sagblad E-Cut SL-UB 55x28 | Obsbygg.no

Jeg tror kanskje det. Men 300 kr for et sagblad...hele maskinen med 3-4 sagblad tilsendt i posten var rimeligere. 

Anonymkode: bb20c...b70

Skrevet

Tja, sagblader er dyrt. Men Obs og tilsvarende butikker tar uforskammet høy avanse. Oslo Tool Company har også bra sagblader. 

Starlock® multikutterblader - Oslo Tool Company AS

Verste som finnes er dårlige sagblader, enten det gjelder kappsag, sirkelsag, gjærsag, stikksag eller multikutter. 

Kjøper du en dyrere sag føles ikke kostnaden for sagblader så kriminell... 

Her har du sagblader vesentlig rimeligere. Fin og pålitelig butikk

Sagblad til Multiverktøy - Sagblad - Tilbehør til skjæreverktøy - Elektroverktøy - Produkter (xn--verkty-fya.no)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verktøy.no er grei? Jeg kjøper ofte fra AliExpress og er godt fornøyd. Men det kommer vel ikke som en stor overraskelse jf. multikutter til 199 kr...

Anonymkode: bb20c...b70

Skrevet

Folk har forskjellige behov og krav til utstyr og resultat. Jeg ofrer villig en tusenlapp for et skikkelig sagblad til kappsaga fremfor å få flisete lister, og jeg liker ikke sluttresultatet av presisjonskapping som man gjør med en multikutter når det brukes sløve eller dårlige sagblader. 
Da kan jeg like gjerne droppe å gjøre det. Hadde en pussemaskin fra BlacknDecker engang, og den ristet mer i hånda mi enn i det den skulle pusse. Den endte fort på Finn og ny Makita kjøpt inn

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...