AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #41 Del Skrevet 28. mai 2024 Ingeborg Anonymkode: 565c3...534 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #42 Del Skrevet 28. mai 2024 Konstanse, Frida, Frøya, Maria, Vilja, Tindra, Halldis Anonymkode: 5c7eb...299 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #43 Del Skrevet 28. mai 2024 Tipper alle har forskjellige oppfatninger av hva som kan anses som "tøffe" jentenavn, men selv assosierer jeg slike med tøffe kvinner, enten ekte, som historisk viktige, sterke kvinner, eller som karakterer i bøker/film/serie, gudinner, mytologiske vesener o l. Eksempler kan være Rita (danske tv-serier) Ronja (Røverdatter) Lotta (Pippi) Frøya, Athena, Hera, etc (mytologi) Elizabeth, Victoria, Isabella (dronninger) Anonymkode: 96124...ff1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 28. mai 2024 #44 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Er ikke hele poenget at noen navn er vakre, søte og fine, mens andre er tøffe eller staute? At det er ikke i pose og sekk, eller begge deler? Norrøne eller germanske navn er gjerne litt harde og røffe navn. Så har du mange av disse som ender på a, som gjerne er litt mildere og penere i klangen. Anonymkode: 4a787...752 Det er jo subjektivt hva man mener er søtt og hva man mener er tøft. Uten å nevne ser jeg at noen har nevnt navn som jeg på ingen måte assosierer med å være tøff, men heller det totalt motsatte (og jeg kjenner ingen med de navnene så det handler ikke om å forbinde det med spesifikke mennesker heller). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 28. mai 2024 #45 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 21.5.2024 den 13.33): Hei! Har dere tips til jentenavn som er både vakre og tøffe? Altså ikke bare vakre som i klassisk, og ikke bare «tøffe» som feks Oda, Ronja, Fredrikke. Den perfekte blandingen av vakkert og tøft er vi ute etter Gjernr også litt sjeldent/lite brukt (ellers hadde vi valgt Olivia) Anonymkode: 0ffe6...5a4 Elsker navnet Rakel jeg da. Ville kalle min førstefødte jente det, men det gikk dessverre ikke barnefar med på.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #46 Del Skrevet 28. mai 2024 Ellinor Kaspara Una Ragne Anonymkode: e2bfe...ae0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #47 Del Skrevet 28. mai 2024 Hedvig, Ine og Ingri er mine favoritter. Anonymkode: 3ab06...e01 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KjerstiT Skrevet 28. mai 2024 #48 Del Skrevet 28. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): marita vakkert hahaha Anonymkode: 1f458...aaa Er ikke Marita et vakkert navn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2024 #49 Del Skrevet 28. mai 2024 Aslaug Klara Cornelia Katharina/Caitriona Petra Ingebjørg Eira Rebecca Lucinda Hilda Rikke Anonymkode: 52748...3c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå