AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #1 Skrevet 21. mai 2024 Hei! Dette er noe jeg skal ta opp med kjæresten, men lurte på om andre hadde vært i lignende situasjon og hvordan du/dere gikk fram. Jeg er i mitt første forhold, vi har vært sammen i 6mnd og skal flytte sammen til høsten. Vi har det supert på veldig mange områder men jeg sliter litt med sexlivet vårt. Det skal sies at jeg har en veldig høy seksual drift, antakligvis noe høyere enn hans samtidig som jeg sliter med å komme som er nok roten til mye av frustrasjonen. Han liker veldig godt oralsex som jeg heller ikke har problemer med å gi, jeg syns det er gøy men savner en balanse. Han liker godt å få en blowjob på morgenen når vi begge har fri. Men om vi skal ha sex senere på kvelden vil han gjerne ha mer oralsex, og blir skuffet om jeg ikke orker å holde på særlig lenge med det. Om jeg ber om oralsex, vil han helst at vi har 69.Noe jeg sier ja til noen ganger, men der irriterer meg at han ikke klarer å kunne ha fullt fokus på min nytelse også.Om han kun bruker hendene, som er min favoritt hører jeg fort på han at han blir lei som igjen totalt ødelegger for min del. Jeg kunne nok skrevet et mye lengre innlegg og gått inn på flere eksempler på den ubalansen jeg opplever men prøver å holde det noe kort. Hvordan kan jeg ta opp dette på fin måte? Anonymkode: f1581...508 1 1
imagineme Skrevet 21. mai 2024 #2 Skrevet 21. mai 2024 Si ting i klartekst hva du tenker om sexlivet deres. Hva dine ønsker, forventninger og fantasier er. Han leser ikke tankene dine. Bedre å ta det opp så raskt som mulig i stedet for at du går inne med dette og lar dette gå utover forholdet deres. 4
megda Skrevet 21. mai 2024 #3 Skrevet 21. mai 2024 (endret) løsningen er å si det du skriver her på sett og vis. Det vil føre til noe friksjon på kort sikt, men dersom du vil ha et godt forhold trenger man å gi uttrykk for slike ting slik at man kan finne en løsningen på ens frustrasjon sammen. å ta samtalen et annet tidspunkt enn når man er tent er å anbefale. Endret 21. mai 2024 av megda 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #4 Skrevet 21. mai 2024 Han høres veldig egoistisk ut ja! Og at han ikke skjønner det selv….! Jeg hadde en mann som aldri gadd å slikke. Men ville gjerne bli sugd selv. Til slutt sa jeg bare: «ja jeg suger, men da må du slikke meg også». Nei det ville han ikke…… så du må bare stille noen krav til han. Å gi hverandre nytelse går begge veier. Anonymkode: cc212...93a 2
Trolltunge Skrevet 21. mai 2024 #5 Skrevet 21. mai 2024 Ikke prøv å ta det opp på veldig fin måte. Vær heller direkte og tydelig. Dette må en mann som er voksen nok til å ha sex tåle å høre og prate om. Glem hinting og å pakke det inn, for det er mye enklere å få en bra dialog og løsning på dette ved å prate rett frem og absolutt ærlig og klart. Menn forstår direkte og klar tale betydelig bedre enn kvinnelig hint og budskap som er pent pakket inn. Å pakke det pent inn medfører mer sannsynlig at du blir frustrert over at han ikke skjønner alvoret i det du tar opp, mens han gjerne faktisk ikke skjønner fullt ut hvor ugreit dette er. 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #6 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg hadde en mann som aldri gadd å slikke. Men ville gjerne bli sugd selv. Til slutt sa jeg bare: «ja jeg suger, men da må du slikke meg også». Nei det ville han ikke…… så du må bare stille noen krav til han. Å gi hverandre nytelse går begge veier. Anonymkode: cc212...93a Her vil jeg legge til litt. Jeg liker ikke å suge. Mannen min elsker å slikke. Jeg suger ikke. Han slikker så ofte han kan. Skulle han nektet å slikke meg fordi jeg ikke suger han, så fratar han seg selv en av de tingene han elsker mest ved sex. Ville vært passe idiotisk. En seksuell relasjon basert på byttehandel (jeg gjør det bare om du gjør det) er virkelig ikke vinneroppskriften for alle. Anonymkode: 1ece8...0ea
Trolltunge Skrevet 21. mai 2024 #7 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Her vil jeg legge til litt. Jeg liker ikke å suge. Mannen min elsker å slikke. Jeg suger ikke. Han slikker så ofte han kan. Skulle han nektet å slikke meg fordi jeg ikke suger han, så fratar han seg selv en av de tingene han elsker mest ved sex. Ville vært passe idiotisk. En seksuell relasjon basert på byttehandel (jeg gjør det bare om du gjør det) er virkelig ikke vinneroppskriften for alle. Anonymkode: 1ece8...0ea Liker ikke å kalle dette byttehandel heller, men det er likevel noe som bør være i en balanse angående å yte for hverandre og gi hverandre tilfredsstillelse. Så er det jo ikke slik at en byttehandel må være å bytte likt mot likt. Man kan bytte hest mot ku eller hest mot diamanter også, og begge parter kan likevel føle at dette er et godt og balansert bytte. Det som blir feil er når byttet medfører at ene er svært fornøyd og andre svært skuffet og frustrert. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #8 Skrevet 21. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her vil jeg legge til litt. Jeg liker ikke å suge. Mannen min elsker å slikke. Jeg suger ikke. Han slikker så ofte han kan. Skulle han nektet å slikke meg fordi jeg ikke suger han, så fratar han seg selv en av de tingene han elsker mest ved sex. Ville vært passe idiotisk. En seksuell relasjon basert på byttehandel (jeg gjør det bare om du gjør det) er virkelig ikke vinneroppskriften for alle. Anonymkode: 1ece8...0ea Det var aldri snakk om en byttehandel, trodde det var innlysende. Poenget var at at jeg ønsket slikking, mens han ikke ville gi det. Anonymkode: cc212...93a
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2024 #9 Skrevet 21. mai 2024 …. + at han gnålte om suging når han aldri ønsket å gi meg det jeg veldig gjerne ønsket seksuelt. Anonymkode: cc212...93a
petterm Skrevet 22. mai 2024 #10 Skrevet 22. mai 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hei! Dette er noe jeg skal ta opp med kjæresten, men lurte på om andre hadde vært i lignende situasjon og hvordan du/dere gikk fram. Jeg er i mitt første forhold, vi har vært sammen i 6mnd og skal flytte sammen til høsten. Vi har det supert på veldig mange områder men jeg sliter litt med sexlivet vårt. Det skal sies at jeg har en veldig høy seksual drift, antakligvis noe høyere enn hans samtidig som jeg sliter med å komme som er nok roten til mye av frustrasjonen. Han liker veldig godt oralsex som jeg heller ikke har problemer med å gi, jeg syns det er gøy men savner en balanse. Han liker godt å få en blowjob på morgenen når vi begge har fri. Men om vi skal ha sex senere på kvelden vil han gjerne ha mer oralsex, og blir skuffet om jeg ikke orker å holde på særlig lenge med det. Om jeg ber om oralsex, vil han helst at vi har 69.Noe jeg sier ja til noen ganger, men der irriterer meg at han ikke klarer å kunne ha fullt fokus på min nytelse også.Om han kun bruker hendene, som er min favoritt hører jeg fort på han at han blir lei som igjen totalt ødelegger for min del. Jeg kunne nok skrevet et mye lengre innlegg og gått inn på flere eksempler på den ubalansen jeg opplever men prøver å holde det noe kort. Hvordan kan jeg ta opp dette på fin måte? Anonymkode: f1581...508 Som andre sier - vær tydelig i hva som funker og hva som ikke funker. Pass på at sexlivet fungerer før dere flytter sammen. Hvis sexen ikke funker før dere flytter sammen blir det neppe bedre med årene, og du kommer til å angre på at du lever med en der sex ikke funker 1
Gjest ZarahSweet Skrevet 22. mai 2024 #11 Skrevet 22. mai 2024 Hadde jeg ikke klart. Sex handler om å gi og ta og ønske om å tilfredsstille partner. At han ikke bryr seg om din nytelse hadde vært dealbreaker for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå