Gå til innhold

Hyppighet i datingen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Traff en rolig, fin (og litt introvert) kar for halvannen mnd siden og hittil har vi vært på 4 dater.  Vi sender som regel en melding til hverandre på kvelden, men det er alt vi har av kontakt utenom datingen.  Føler liksom man mister litt av momentumet når det går så lang tid mellom hver gang, men samtidig er det for tidlig å begynne å bytte uker (vi har barn motsatt av hverandre..)  Har klemt og småkysset, syns han er kjekk, men kjenner jo han ikke..😅 Noen som har en lur måte å speede opp bli kjent fasen samtidig som man tar det med ro mht barn?  Jeg like ikke å tekste, og han som introvert liker ikke å snakke i telefonen 😅  Noen som har opplevd det samme og løst det på en fiffig måte?

Anonymkode: 0cd47...d87

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil tekste og han ikke vil ringe så blir det vel vanskelig?
Brevdue? Røyksignaler🤷‍♀️

Jeg ville prøvd å prioriteres litt oftere. 

Anonymkode: 13fa9...fb2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ringt med jevne mellomrom, men gjort det "short and sweet". Også introverte må kommunisere om de vil ha en relasjon. 
Ikke still han for mange spørsmål, men fortell også fra ditt liv. 
Om han er interessert i deg, så blir han glad for at du ringer - selv om han er introvert. Kan kanskje være litt ubehagelig for han i starten, men så blir han vant til det / deg

Anonymkode: a41c6...122

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...