Gå til innhold

Mannen sier at han ikke bryr seg om hvordan jeg ser ut!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i et forhold i mange år og har 2 barn sammen på 1 og 4 år. 

Igår prøvde jeg pynte meg litt, men skal sies at det var lite klær som passet. 

Mannen sier da at han bryr seg ikke om hvordan jeg ser ut eller hva jeg har på. Gjør ingenting om jeg legger på meg 100 kg eller går ned 20 kg, alt det er tydeligvis likegyldig for han. 

Er jeg tar som opplever det som litt sårende? 

Jeg har alltid følt at han elsker meg og vi har det veldig fint sammen. Likevel synes jeg også det er fint å kunne pynte meg litt eller gjøre meg litt attraktiv for han? Men han brur seg virkelig ikke 😔

Anonymkode: b7d74...21f

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Mannen sier da at han bryr seg ikke om hvordan jeg ser ut eller hva jeg har på. Gjør ingenting om jeg legger på meg 100 kg eller går ned 20 kg, alt det er tydeligvis likegyldig for han. 

Jeg har alltid følt at han elsker meg og vi har det veldig fint sammen. Likevel synes jeg også det er fint å kunne pynte meg litt eller gjøre meg litt attraktiv for han? Men han brur seg virkelig ikke 😔

Kan jo hende at han syns du er vakker uansett

Anonymkode: 8ec4a...492

• Liker 3
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge han får dyppe den er han fornøyd. Menn er enkle sånn sett

Anonymkode: 546a7...394

Skrevet

Om han sa det i en sammenheng hvor du klaget på at klærne ikke passet deg, så tipper jeg det var et forsøk på å trøste eller si at det ikke gjør noe. Som at du er vaker uanset og han komer altid til å elske deg, så prøv å se positivt på det.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

❤️Har vært i et forhold i mange år og har 2 barn sammen på 1 og 4 år. 

Kan skjønne det kan virke sårende..... Samtidig så er det jo noe fint med det og.... Virker som han liker deg for den du er!

Mannen min bryr seg heller ikke hvordan jeg ser ut..... Altså, han mener jeg er fin uansett liksom... Men jeg bryr meg ikke så mye selv..🤣 Går  ikke rundt som en dass, i skitne klær og veldig ustelt... Men slenger på meg det som er rent liksom..

Det du kan si er at det betyr mye for deg å høre noen fine ord, når han ser du har pyntet deg.. Små kommentarer som viser at han ser du har gjort ``en innsats`` hvert fall..

Anonymkode: 6c788...b92

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Du har gått opp i vekt - jeg antar etter de to fødslene- han sier du er fin uansett, og du blir fornærmet over hans kommentar? Hva er logikken?

Hvis du har lite klær som passer, gå ut og kjøp deg flere, davel.

Anonymkode: ecfba...0ef

• Liker 2
Skrevet

Han sier ikke at han ikke bryr seg. Han sier han liker deg uansett.

• Liker 1
  • Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet

Forstår det kan virke sårende, men det kommer fra et godt sted. Han mener jo at du er vakker for han uansett innpakning. Men fortsett med å pynte deg, tren og ha ei sunn vekt for din egen del. 

Anonymkode: b9985...2cb

AnonymBruker
Skrevet

Husker jeg var usikker på noe forhold til kropp et veldig sårbart øyeblikk, og han tilbød å hjelpe meg i gang med treningen da han er ganske aktiv selv. Det var ikke vondt ment, han ville virkelig bare hjelpe meg da jeg var lei meg. Så er vel ikke rett uansett hva menn sier når man føler seg litt nede slik... 

Anonymkode: 604d1...6dc

• Hjerte 1
Skrevet

Hadde han sagt at han brydde seg om hvordan du så ut, så hadde det vært feil og.

Skjønner ikke helt hva som hadde vært rett svar for deg her.

Han er glad i deg uansett.

Det blir jo ikke bedre enn det!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Her velger du å ta det i verste mening!!!

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Damned if you do, damned if you don’t!

:laugh:

Anonymkode: 0bbe2...50c

• Liker 4
Skrevet

Huff, nå overtenker du noe gyselig her synes jeg 😛

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Han mente det ikke slik du tok det.  For hva kunne han egentlig si? 😉For han er du fin, uansett kropp,  men det vakreste er jo når folk også liker seg selv og er fornøyd. Han merker garantert når du er komfertabel og glad😊  Dra og kjøp noe du syns er fint til deg selv😊

Så klapper du deg på skulderen, sier godt jobba, og gjør gode valg framover for ditt eget selvbilde. 

Anonymkode: 9c442...214

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest ZarahSweet
Skrevet

Det betyr at han synes du er nydelig som du er uansett hva du har på deg eller hvordan du ser ut. Det er en GOD ting.

Kjæresten min er lik. Han liker meg uten sminke og i koseklær/aller best i turklær. Han legger selvsagt merke til at jeg doller meg opp, men det har lite å si for hvor tiltrukket han er av meg.

Jeg sminker meg for meg. Jeg doller meg opp for meg. Jeg trener og holder meg i form for min helse. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Sårende? Han sier jo at han elsker deg akkurat slik du er, med de ordene der.

Så deilig med en mann som ikke bryr seg så mye om det som er på utsiden. Det er jo en mann man kan bli gammel å grå med.

Nei nå sier jeg bare en ting, ta deg litt sammen og bli litt snillere med deg selv

Anonymkode: a2508...606

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...